Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej, har en liten fråga....

Skrivet av Nyfiken i en strut *ler*
Jag ställde frågan inne på AP-gruppen, men fick inget svar och jag är så nyfiken. Är ny här på fn och jag har läst lite överallt och nu undrar jag vad AP är? Jag vet att det betyder Attachment Parenting, men vad menas med det? Vad är det för typ av snack?
Svar på tråden: Hej, har en liten fråga....

Allra enklast...

Skrivet av  .,.,
..är om du går in i AP-gruppen igen och går tillbaka lite ibland inläggen. Du behöver inte leta särskilt länge, så hittar du frågor och svar om AP.
 

Ännu enklare är...

Skrivet av  Emmatvå
... om du omformulerar din fråga inne på AP, för av någon anledning så föll din formulering väl inte dem därinne på läppen - det upplevdes kanske som ifrågasättande eller något annat mer eller mindre kränkande. Vad vet jag? De är lite känsliga för de som inte redan är invigda. De berättar dock mer än gärna i alla andra forum om hur förträfflig deras filosofi är, men inne på deras sida så är det mer eller mindre bara för de redan invigda s a s...
 

man kanske måste

Skrivet av  pip
Ge folk en chans också och inte förutsätta att det sitter någon och väntar på att få svara så fort ett inlägg kommer. Det är nog inte allmänt sån fart på snacket i den gruppen.

Dessutom är det ju så att om man bläddrar lite och läser i de övriga inläggen så skulle man kunnat få den sökta informationen utan att vänta.



 

Absolut

Skrivet av  fd. nyfiken i en strut
visst, jag kunde läst lite längre bak bland inläggen, det såg jag nu...*skäms*.... Men nu har jag fått klart för mig vad AP är.
 

det var inte menat som kritik

Skrivet av  pip
hoppas jag att du förstår. Om man är ny och så där så är det inte alltid så enkelt att veta vad som skrivits tidigare.

Ha det gott!
 

Nä då,

Skrivet av  fd. nyfiken
tog det inte som kritik alls! *ler*
Ha det!
 

Tack!

Skrivet av  Inte nyfiken längre
Har läst på den hemsidan jag fick som svar.
 

Artiklar från Familjeliv