Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Anna med Elsa och Olle 1/8

Skrivet av Moni m Twinzz
Tack för att du kikat på hemsidan! Jättegoa barn du har, sååå söta i sina folkdräkter!! Kramizzzz
Svar på tråden: Anna med Elsa och Olle 1/8

MAn får tacka!

Skrivet av  Anna m. Elsa & Olle 1/8 -03
Ja visst är det gulligt! Förmodligen de dyraste och mest opraktiska dopkläder man kan komma på! Det tar en förmiddag att få in Elsa i sin. Skam den som ger sig. De SKA ha dem på sig nästa midsommar!
God jul!
 

Jag har också kollat!

Skrivet av  Paulina med Hugo och Fred 031102
Gud så gulliga dom är och det var för övrigt du och Lars också!! (Monis guldklimpar också!)

Och hår har dom också, Hugo och Fred är fortfarande flintisar och jag börjar misströsta - dom kommer aldrig att få hår ... Johanna och jag fick i o f sig hår när vi var två så lite hopp finns det ju.

Hoppas att ni mår bra. Vi har det lite kämpigt för båda killarna har maginfluensa, allt rinner rakt igenom - kul kul. Vi har precis kommit hem efter en vecka i Bjuråker.

Åker ni till Hassela i jul? Vi ska fira här själva och det ska faktiskt bli rätt skönt och sen flyttar vi ju i mitten på januari.

Vi hörs och syns, pussa gullungarna.

Kram Pao
 

Hua va jobbigt!

Skrivet av  Moni m Twinzz
Hoppas dom kryar på sig snart! Vi har också haft en släng här och det tog dryga veckan innan killarna åt som dom brukar. Vi körde majsvälling och starksaft (drickbar) med lite socker och salt (lurar tarmen att ta upp vätska) i, blir godare än socker saltlösningen som är sååååå äcklig. Blåbär och banan är också stoppande, mariekex med smör på lugnande för oroliga magar. Hoppas dom blir friska snart! Kramizzzz
 

Tack för tipsen!

Skrivet av  Paulina med Hugo och Fred 031102
Dom mår bra nu och det är såå skönt. Gud så jobbigt det är när dom är sjuka och alla rutiner faller i o m att dom äter och sover sämre. Jag får psykiska problem när rutinerna bryts, antingen är jag lite lätt autistisk eller så är det helt enkelt för att rutinerna är så himliga viktiga när dom är två för att det ska funka.

Kram Paulina
 

Tack för tipsen!

Skrivet av  Paulina med Hugo och Fred 031102
Dom mår bra nu och det är såå skönt. Gud så jobbigt det är när dom är sjuka och alla rutiner faller i o m att dom äter och sover sämre. Jag får psykiska problem när rutinerna bryts, antingen är jag lite lätt autistisk eller så är det helt enkelt för att rutinerna är så himliga viktiga när dom är två för att det inte ska bli kaos.

Kram Paulina
 

Tackar tackar

Skrivet av  Anna m. Elsa & Olle 1/8 -03
Jag antar att du är upptagen med att svara på alla som ringer på annonsen. Jag såg den och blev grön av avund! Så ni har varit hemma?! Vad skönt. Vi åker den 22:a och kommer tillbaka strax efter nyår. Få se om man får någon sovmorgon den här gången då! Var ska Johanna fira jul då?
Här har vi också haft magsjuka, alla fyra. Hela lägenheten luktar sopstation. Nu mår vi bättre men Olle toppar listan med 39 graders feber idag. När ska det här j-a eländet ta slut?
Misströsta inte om håret! Olle ser ju ut som Yeti ifall vi inte håller efter så det är väl nån genetisk hårmutation , men stackars ELsa fick sitt hår att börja växa för bara en månad sen! Klippte för övrigt Olles lugg igår. (det gick inte mer)Han ser ut som ett bohembarn med tveksamt ursprung.
Nänu ska jag återgå till coma-positionen i soffan.
Ska vi ses efter nyår kanske?
Shalom
Bääbö
 

Inte är jag upptagen

Skrivet av  Paulina med Hugo och Fred 031102
möjligtvis med att begrunda min egen sunkighet i soffhörnet, ungefär allt jag orkar med.

Ett svar har vi fått på annonsen, jippi, hon har dessutom inte ringt tillbaka sen jag ringde upp hennes mobilsvar - hon gillade förmodligen inte min röst eller avskräcktes av Hugo och Freds avgrundsvrål i bakgrunden.

Johanna firar jul här i Sth men åker upp till B-åker den 28e tror jag och firar nyår där uppe.

Vad tråkigt att ni också varit sjuka men bra att ni mår bättre, apa vad trist det är när barnen (och man själv) inte är friska.

Jag ses gärna efter nyår (vi hörs då), ha det så bra i jul, hälsa familjen.

Buss och kräm pao
 

Artiklar från Familjeliv