Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ååh!

Skrivet av Alvin&Vilda,Lova och minisarna 041207
jag fick mina trillingar 7 december...så små och söta! Och när jag kom hem skulle ni se storasyskonen,ögonen var som klot och munnarna gick som propellrar...Jag är så glad att allt gick bra och dom mår bra små knytten! Nu ska vi bara ta det lugnt och mysa i jul! Känns såå häftigt med ett tvilling och ett trillingpar här hemma också!
Svar på tråden: Ååh!

Trippelgrattis!

Skrivet av  Annika med Maria&Sofia 26/9 -03
Vad häftigt det låter med alla småminisar och storasyskon. Storasyskonen kan ju hålla en bebis var!
:-) Vad skönt att allt gick bra och att ni kan ta det lugnt i jul!
 

Grattis!

Skrivet av  ulrika
Härligt med triss!
 

Välkomna till världen

Skrivet av  C m Niklas o Viktor
och grattis till din triss!
 

Tack för alla gratulationer! :) imt

Skrivet av  Alvin&Vilda,Lova och minisarna 041207
 

Trippelgrattis!!!

Skrivet av  Mirka m.J o B 020828+4till+bf 3/6
Skönt att allt gick bra:-)
Hur gamla är syskonen? Det måste ju vara superkul att ha fått både tvillingar o trillingar (avis*s*)!
Ha en mysig jul:-)
 

Vilda och Alvin

Skrivet av  Alvin&Vilda,Lova och minisarna 041207
är 4 år och Lova är 2 år! Ja jag vet,det känns coolt faktist! Jag var lite orolig för Lova som var den enda som inte hade nån tvilling/trilling...Men efter hjälp här så gick den oron över! :) Ha en mysig jul Själv!!!! =)
 

grattis grattis grattis! =)

Skrivet av  malin med melvin å isaac 0007
häftigt med tre.... riktigt stor familj ni blivit nu! Inga bilder å visa? *nyfiken* :)
 

Tack så mkt!

Skrivet av  Alvin&Vilda,Lova och minisarna 041207
Nej tyvärr har vi inga bilder och visa än,jag är ju ny här och inte alls van ens vid internet *s*,inte så tekniskt intresserad. Men maken har lovat att hjälpa göra hemmis till Barnen,undrar bara när...*ler och suckar*
 

lägger i alla fall till:

Skrivet av  Alvin&Vilda,Lova och minisarna 041207
Tösen har massa massa svart hår och bruna ögon och smilegropar,iofs har hon inte använt dom så mkt än,men jag ser fram emot det! *S* Största killen har en svart lugg bara nästan och Bruna ögon och smilegropar han med,han har dock använt dom i sitt skrikande redan! Minsta killen har svart hår och blåbruna ögon,jättelånga ögonfransar och smilegropar,han är den som använt sina mest! Knubbiga är dom alla tre och enligt mig världens sötaste ungar-såklart!
 

Stort Grattis!

Skrivet av  Nette m Alice-02+Ville&Tuva 040531
Vad härligt med tre småttingar!

Hoppas ni får en riktigt god jul =)

Kram
 

Tack så mkt!

Skrivet av  Alvin&Vilda,Lova och minisarna 041207
Ja,det är verkligen jättemysigt! =) Ha en riktigt God Jul själv!
 

Grattis!

Skrivet av  Jeannette m Linnea och Lovisa 030708 + ny 31/3-05
Vad jätteroligt!

Mys och ta det lugnt i jul!
 

TAck och god jul! imt

Skrivet av  Alvin&Vilda,Lova och minisarna 041207
 

Avundsjuka grattis kramar!!

Skrivet av  andromeda
.
 

TRIPPELGRATTIS!!!!!

Skrivet av  Anna m Klara,Kalle,Fredrik&Gustav
Vad skönt att allt gick bra! Jag är stum av beundran!!! Ni dubblar barnaskaran från 3 till 6!!! LYCKA TILL med allt!
 

Ja,

Skrivet av  Alvin&Vilda,Lova och minisarna 041207
det gick fort det,först Vilda&Alvin 2000,sen Lova 2002,sen minisarna 2004...2 år mellan varje "kull"...*ler* Tack!
 

SuperduperGRATTIS!!!!

Skrivet av  Sunshine m. Ludde & Alex - 03
Vad roligt! Och vad härligt att allt gick bra!!! Du låter så otroligt pigg och alert i inlägget.....wow, jag beundrar dig!! När jag fick hem mina tvillingar så var dom "bara" två, och storasyskonen var 7 och 10....men du får hem TRE, och storasyskonen är 4*2 och 2......Beundrar dig!! Trippellycka!!!
 

G R A T T I S

Skrivet av  Marie-72, pl.sn. 11/1
Vilket underverk!
Hoppas ni mår bra allihopa!
 

Grattis till storfamiljen! *imt*

Skrivet av  Jessica m pojkar-96 & flickor-01
 

Artiklar från Familjeliv