Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Auras a sant

Skrivet av pomsig, just atit, amaiz
Jag ar en av de icketroende men i alla fall jag har just borjat pa yoga (battre att rora kroppen an att sitta still, och battre att ligga ner an att springa och hoppa). Centret ar ganska inne i det har med spiritual healing (och annat hokuspokus) men det som helar helar och alla ar vi olika (tror helfast pa placebo) (och vill garna tro att vi inte vet allt om allt, fast det ar vad dessa spirituella sager ocksa och det just efter att de "forklarat" hur det fungerar, jaja).

HUR SOM HELST. Hortevaar. Jag fick ett aurafoto taget haromdagen och det var roligare an att lasa horoskop men jag har mest fatt klura pa "betydelsen" sjalv, han var ganska faordig mannen som tog det. Ar det nan som vet hur ett sant skall tydas? Jag hade inget blatt i alls och jag har kollat pa internettet och det har att gora med hur spirituell man ar eller sa. Och som sagt, det ar jag inte. Mitt foto var oranget med gront i ett horn (han sa att det kanske var eftersom det togs direkt efter yogan, gront ar healing namligen) och en gul bage som overgick i den grona "blobben" i hornet. Mannen sa det dar om healing och att det oranga var independence. Kul ar det att klura.
Svar på tråden: Auras a sant
Inga svar finns

Artiklar från Familjeliv