Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Mer och mer anonyma

Skrivet av JFR
inlägg gör att jag har lust att skriva mindre, känner mig iaktagen..och som vissa som har slutat att skriva , känner man sig dömd för vad man tänker och tycker, otroligt nog av nâgon som är anonym, en fegis!
Som man inte skulle bry sig om!
Svar på tråden: Mer och mer anonyma

Men...

Skrivet av  mani
det är precist vad trollet är ut efter.
I vilket fall som helst Trollen lever mest under helgerna i o med att de vet att redax ikte kommer att radera deras inlägg förrän på måndagen.
Sedan finns också besservissrar...
 

Jag tycker att

Skrivet av  CuP
vi kan fortsätta att vara solidariska och toleranta (och smartare sà klart *s*).
Ignorera elakheter, knäppskallar finns ju alltid och det kan man inte göra nàgot àt.
Ha en bra dag!
 

hej jenny!

Skrivet av  MIQA
gud så tris med bilen! attans! Hoppas den blir lika fin som innan.... Ha en jättebra dag!
kram
 

Ja, jag tycker....

Skrivet av  Anna Málaga
att det känns olustigt att man kan bli pâhoppad av folk man aldrig har växlat ett ord med, men som ändâ vet en massa detaljer om ens liv och tycker sig ha rätt att skälla ut en för det. Trist att anonymiteten här pâ nätet gör att folk tappar respekten för andra. Jag menar, jag skulle bli uppriktigt förvânad om en okänd granne skulle komma fram och läxa upp mig och berätta vad jag borde göra med min man och mina barn? Sânt vâgar inte folk i det verkliga livet.
 

Dessutom...

Skrivet av  mani
påhoppet av Juli var så grovt och elakt att ögonen höll på att trilla ur..
 

Det som är läskigt

Skrivet av  dosiss
är att detta trollet mâste ha följt oss en tid. Sâ h*n har tid att spana pâ oss men har fräckheten att pâstâ att h*n med sitt "riktiga" liv med "riktiga" vänner inte sitter uppkopplad hela tiden........
Jag studsade när jag läste trollets inlägg mot Juli eftersom det klart pâvisar hur länge h*n har följt oss.
Läbbigt! Nu mâste jag iväg och visa upp Emma till en av mina vârdtagare som jag bara avgudar och hon kan inte vänta fem minuter extra. Kram och ha en bra dag allihopa!
 

Eller sa är det tyvärr

Skrivet av  Ulrika CH
sa att nagon här inte är den den utser sig för att vara. Aven nagon man tycker sig "känna" kan ju vara en helt uppdiktad person.

Tyvärr förekommer det. Vi hade ett sadant fall pa en mailinglista för nagra ar sedan.

Själv skriver jag inte sa mycket här pa UF, av samma skäl som anges av amnai och Anonymis nedan, jag läser dock dagligen.
 

hur fungerar en mailinglista?

Skrivet av  Cecilia VA, USA
Har jag funderat på de senaste dagarna?

Det låter som om det skulle plinga i inkorgen hela tiden..
 

Ja,

Skrivet av  JaCal i CA, USA
Speciellt eftersom man ofta glömmer sig att det är ett öppet forum och skriver om hur man mår och djupa känslor och saker som känns jobbiga - eftersom det normalt känns så "tryggt" här... inge kul...
 

Artiklar från Familjeliv