Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ang sexenkäten.... igen

Skrivet av Jätteanonym
Jag har inte svarat på den för jag är så ointressant.

Förlorade oskulden när jag var 29 och det var med min nuvarande make, så jag har bara varit med honom. Därför är jag alltså ganska oerfaren och har egentligen aldrig funderat på storleken osv. JAg har ju bara sett hans....

Ni som nu skriver om en som är liten som ett lillfinger osv, överdriver ni då eller finns det så små?

En som är stor, hur stor är den?

Det här är väl jättedumma frågor men jag kan illafall inte svara på dom.
Svar på tråden: Ang sexenkäten.... igen

Svar från mig

Skrivet av  Mmaria
har en gång träffat en killa som tyvärr hade både liten och smal.
Kanske i storlek som ett långfinger, givetvis med lite veck osv *S*
Sedan träffade jag en som hade en missformad snopp, den såg ut som ett päron.
Honom tyckte jag synd om, undrar om NÅGON tjej klarar av honom. Men men, han kanske har fått den opererad vid det här laget.

Min bästa kompis förlorade sin oskuld vid 24 år, tyvärr till helt fel typ om du frågar mig :-)
 

???

Skrivet av  Nyfiken i en strut
Var den tjocka delen utåt eller inåt?
 

undrar oxå???

Skrivet av  lika nyfiken som ovan
.
 

Tíll er båda

Skrivet av  Mmaria
den tjocka delen var i mitten och inåt.
Så utåt avrundades den som ett päron. Det enda som saknades var den lilla kvisten som brukar sitta kvar på päron.
Har än i dag dåligt samvete över att jag bara slutade vara med honom på "det" sättet. Vi var "ihop", men jag insåg att det där skulle aldrig fungera.

 

Funderar lite till

Skrivet av  Mmaria
nu var det där 7 år sedan eller mer, men undrar om den inte smalnade av inåt..
((har ritat på papper för att försöka komma ihåg))

Iaf antar jag att det där kan man opereras för. Hoppas det för hans skull!
 

Kan inte låta bli..

Skrivet av  tetra
..att fnissa lite när jag ser framför mig hur du sitter där och ritar snoppar på ett papper:) Vuxna människa*fniss fniss*
 

Det finns så små,jag ljuger inte.

Skrivet av  KvastHilda
Trodde inte mina ögon med det är sant. Den största var 24 centimeter och rejält bred. De finns i alla storlekar och former
 

Inte alls dumma frågor!!

Skrivet av  karo
Själv har jag inte sett varken extremt små eller extremt stora snoppar, fast det beror ju lite på vad man klassar som extremt. Lillfinger och 24 cm låter dock extremt extremt... ;-)
 

Du är inte alls ointressant!

Skrivet av  
Att du var lite äldre när du miste oskulden visar väl bara att du hade god smak, höga ideal, eller att du hade annat att göra som ung än att springa efter karlar.

Det är de som bara följer strömmen som är ointressanta!
 

Då måste jag få fråga oxå...

Skrivet av  Nyfiken ja mé
är 19cm långt??? Eller är det "normalstorlek"?? Hörde nånstans att medellängden för en penis i erigerat tillstånd är 13-15cm!!?? Är det så?
 

Guuud! Jag sitter och mäter..19 cm..

Skrivet av  Loppan
...vad har det tagit åt mig? Sitter å skrattar åt mig själv, och blir (nästan) generad! Känns det nu som om detta är en viktig fråga?

Visst har storleken betydelse...men själv tycker jag att TJOCKLEKEN är viktigast. Är den bara tillräckligt TJOCK, alltså lagom för min lilla "dosa", så är allt ok.

Men, visst, är lille Pillesnoppen endast 6 cm i stånd-tillstånd, så visst känns det kanske lite "mindre" underbart i lilla "dosan".

Min Snopp, hemma hos mig, den är runt...jaha?...har inte den blekaste...nu när jag funderar....ialla fall, den gör dock sin goa plikt, må jag säga!
 

Är 19 stort då? Eller? :D *IMT*

Skrivet av  Nyfiken ja mé
e
 

Fniss...19 cm....stort eller litet....?

Skrivet av  Loppan
Ja, vad ska jag säga...personligen, tycker jag om lagom tjock och lagom långt, vilket för MIG innebär att lagom längd är runt 15 cm. 19 cm, ja, det är för MIG, lite åt det.....liiiite längre hållet....oj vad jag luddar till det...men jag sitter och mäter på bordet samtidigt, med finger måttet, och det är inte lätt inte. 10 + 10 (cm), blir 20...jaha...är det stort det då?......

Jag skulle personligen vilja prova på en 19 centimetrare....men lagom tjock då.

Jag har råkat "ut för" en 20,0 centimetrare, (?) men den var så himla grov, så jag knappt inte fick plats med den i munnen. Så det var mest jobbigt, för näsan trycktes ihopa, men där "nere" kändes det kanon!

Fniss!
 

Artiklar från Familjeliv