Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Liiite pinsamt

Skrivet av ANONYM
jag och min man älskade i går natt när barnen,kille 5 och tjej 3 år sov...det var verkligen jätteskönt,vi brukar egentligen älska ofta,men det ha gått bra. Vi var under täcket och jag skrek nog av njutning som högst då (brukar kunna hålla mig tyst när jag vet att ungana sover) när jag hör en liten barnaröst som säger:- vad leker ni för nått,gör det ont mamma?! jag hållde på att dö,maken kunde inte hålla sig för skratt men jag undrade bara HUR HANTERAR MAN EN SÅDAN SITUATION?! maken tog då bra hand om detta,slängde på sig nån filt som låg i sängen och gick och tog upp pojken i famnen och nattade honom,berättade att det var en vuxenlek dom hade lekt,men att de tinte gjorde ont på mamma,sa bara som det var ju! en pinsam situation,men pojken har glömt det tror jag och han såg ju inte VAD vi gjorde...
Svar på tråden: Liiite pinsamt

Det är sådant man önskar...;)

Skrivet av  71:an Nika
Så kan det gå, jag har inte blivit påkommen av barnen som tur är. Det hade iofs inte varit hela världen, men det känns bra att vi sluppit :)

Jag har en pinsam historia.
När jag och mannen var unga ;)...så låg vi och kelade lite. Vi var inte helt nyktra, men jag hade sinnesnärvaro att säga til honom att stänga fönstret. Han gick upp och gjorde det och kom tilbaka sedan och då kunde jag låta lite mer. Inte för att jag låter så väldsamt mycket, men ändå....
När jag vaknade på morgonen stod fönstret på vid gavel!!!! Jag frågade mannen om han hade öppnat det nu, men han tittade bara fövånat på mig och sade "Du sade ju til mig inatt att jag skulle öppna det"

Då dog jag.

Jag kan än i dag fråga honom hur han kunde vara så dum att han trodde att jag sade att han skulle öppna fönstret. Har jag någonsin visat dragningar åt det exhib.....(hur fan stavar man det nu då? ) hållet?
 

I helgen

Skrivet av  Anonym jag med *s*
väcktes jag av sonen.. Han stod med min dildo i handen och frågade "vad är det här mamma". Panik!

"Den är, den är..gjord av gummi, sätt tillbaka den"

"Men vad ÄR det för något?"

"Lägg tillbaka den, den är gjord av gummi"

Sonen muttrade och lade tillbaka den. Maken och jag fick ett gott skratt. Sånt som händer. Men, jag kastar nog dildon nu, har fått den av maken som trodde att allllllla kvinnor vill ha en..
 

När min son

Skrivet av  Lite skygg
fick syn på min dildo, så utbrast han, wow, vilken stooooor tumme!
Just då var jag väldigt glad för den låtsastummen han hade köpt som låg i någon sorts gegga och skulle likna en riktig tumme.
 

Just därför

Skrivet av  Ida & Toritrollet
ser man till att alla vuxenleksaker ligger på sådann höjd och i sådanna förpackningar att det för barn är omöjligt att komma i kontakt med dem.

Allt för att undvika liknande pinsamheter, har hört om en vars barn tog ut en dildo i sandlådan... INTE kul..
 

precis.

Skrivet av  mamma med dildon
konstigt nog har jag barn på 6 år, & en på 2, & ingen av dem har någonsin hittat min dildo.
Jag har dem i höjd med att dom INTE kommer åt den.

Gillar inte det där när barn blandas in i vuxnas lekar.
 

Man får köra lite

Skrivet av  Ida & Toritrollet
efter det gamla talesättet, bättre att förekomma än att förekommas...
 

ja, men nattetid

Skrivet av  mamma med dildon
så tror jag barnen är halvt sovande & inte tänker igentligen på vad som händer.
Vi har aldrig blivit påkommna av våran 6 åring.
hon sover som en stock nattetid, & visst kanske man inte låter hur mycket som helst, & tanken har funnits att hon vaknar men nej, tack & lov inte.
 

ungefär samma hände

Skrivet av  lite anonym måste jag nog oxå vara *s*
oss för första gången häromkvällen. Vi hade stängt dörren om-ifall-att hon skulle vakna - hon kommer ibland in till oss på nätterna när hon vaknar. Som sagt var, vi hade stängt dörren och hade det väl som mysigast när vi hör henne utanför. hon fick aldrig upp dörren för den är lite trög att öppna så hon gick tillbaka till sitt rum - ledsen. Så vi fick natta om henne och försöka hitta rätt i leken sen :).
 

Artiklar från Familjeliv