Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Intim-enkät...

Skrivet av Anne
En fråga slog mig bara just nu när jag nattade lillan.
Suger ni på era mäns...ja ni vet?
Jag har nämligen inte gjort det på två år!!! Kom på det bara så där! Det här är inget vi lider av alls, men jag blev nyfiken på hur ni har det med den saken...
Svar på tråden: Intim-enkät...

hihi....

Skrivet av  Elin
njaaa....

på sambon har jag väl gjort det ca 3-4 ggr och vi har varit i hop i ca 3 år.

Innan jag träffade sambon så var jag mer ihärdig med sånt ! =)

nu händer det bara om jag är lite på lyset, vilket inte händer så ofta! =)
 

Jag

Skrivet av  Heidi
gillar det faktiskt jättemycket. Men det beror nog mest på att jag vet att han gillar det så mycket (trodde jag alla killar gjorde). Men jag fixar fortfarande inte att svälja. Pallar ni det?? Med mitt ex gjorde jag det inte lika ofta, fick värk i käkarna jämt!
 

Nej urk!

Skrivet av  Anne
Jag har nog svalt en gång i mitt liv, när jag var ung och förvirrad (och packad förstås)!!! Nej, det går bort, pallar inte ens lukten!
 

Killar har en

Skrivet av  Heidi
grej runt det har jag hört på jobbet. Man tar hellre en swallower än en spitter :-( Jag är det sistnämnda!!
 

Då är jag en kräkare

Skrivet av  Nape
*asg* Jag har faktiskt _kräkts_ av att försöka svälja. Inte så romantiskt när jag precis efter kärleksakten kräks på golvet..

Inget jag kommer att göra om, jag är idag stolt "spitter".. *s*
 

Nej!

Skrivet av  c
Nä jag sväljer det inte!men jag gör det för jag vet att han gillar det.Men det händer inte ofta nuförtiden.
 

ja!

Skrivet av  Tina
Japp, men jag vill att den ska vara ny-duschad!

Jag älskar att se min man njuta, men konstigt nog så gillar jag inte när han gör samma sak på mig...slickar mig alltså.

Nu är jag iofs gravid och klarar inte av att suga, men i vanliga fall gör jag det:)
Jag sväljer dock inte, tycker att det är as-äckligt!
 

Jag..

Skrivet av  Ursula
gör det gärna! Tyvärr har vi inte mycket sex alls just nu, jag är gravid och då tappar mannen min lusten.
 

Ja!

Skrivet av  Svarar anonymt
Tycker om att göra det också - men då ska han vara nyduschad!
Sväljer ytterst sällan, max 1 g/år.
Vi har nästan alltid oralsex som förspel.
Förut gillade jag inte när han gjorde det för mig, men nu _älskar_ jag det!
;)
 

Ja!

Skrivet av  Daggis
Visserligen mer sällan numera men då är hela sexlivet lite mindre frekvent nu :)
När jag "bara" suger sväljer jag, gör mig ingenting... Visst, det är ju inte gott direkt men inte heller äckligt så... Oftast är det dock en del av förspelet och då blir det ju samlag av det hela så då sliper jag! :)

 

Jodå, det gör jag allt

Skrivet av  Eva
Kan ju knappast beröva herrn den njutningen... jag vill ju själv ha samma behandling ;)

Och japp, jag är en "swallower"!
 

ja

Skrivet av  saan med mathilda 0308 & mini bf 0504
det gör jag flera gånger i veckan. skulle jag sluta med det skulle mannen lida oerhört;)
 

hi,hi!

Skrivet av  Anne
skulle ha verkligen LIDA??? Låter komiskt.
 

*s*

Skrivet av  saan med mathilda 0308 & mini bf 0504
det är tydligen det bästa han vet. han beklagar sig något fruktansvärt över att vara försummad, bortglömd, oälskad, ja världens undergång om det inte blir av på ett tag, stackarn;)
 

Så klart!

Skrivet av  en annan mamma
Älskar att göra det, har inga andra tankar än att jag njuter lika mycket som han av att göra det. Jag sväljer med glädje också. Tror det märks rätt bra om man bara gör det för att man måste eller så.
 

Varför skulle jag idas

Skrivet av  Ida & Toritrollet
göra det? Iom att allt vad sexliv är försvunnet ur äktenskapet känns det bara konstlagt och skummt. Nä, de som känner sig madade får suga vidare men själv väljer jag att inte göra det alls.
 

Artiklar från Familjeliv