Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

En liten fråga om bröst!

Skrivet av Nyopererad
Vad tycker ni är snyggast? Runda bröst, som vanligtvis silikonbröst brukar va eller mer naturliga "halvrunda" och lite toppiga?
Svar på tråden: En liten fråga om bröst!

Tror att man får den "snyggaste"

Skrivet av  Betsy
Formen om man ammat och inte lyfter och inte lägger i för mycket,Då blir dom naturligthalvrunda men inte toppiga,Vill man ha toppiga bröst när man passerat 20 års åldern?
 

Jadu...

Skrivet av  Nyopererad
Jag fick det iaf. Jag är 25, men de ser fina ut på mej tycker jag. Framifrån ser de inte så toppiga ut, men från sidan gör de det. Jag la in 450 cc, fick välja mellan det eller ta 400 cc och då slulle de blivit runda som bollar. Men jag ville inte ångra mej att jag hade valt för små, så jag tog 450 då alltså! Hade liten A innan, nu stor C.
Jaja, det kanske ser bättre ut med BH sen, även om jag som sagt är rätt nöjd. Det har gått ca 1 vecka sen jag opererade mej! Allt gick bra och nu har svullnaden börjat lägga sej!
 

Men du är fortfarande svullen!

Skrivet av  mammanna
Tänk inte för mycket på formen på dem ännu, är det bara en vecka sedan du opererades så är du fortfarande svullen.
:)
Det kommer bli ännu snyggare om nåt halvår, lagom till bikinisäsongen!!! (börja spara NU, jag köpte nog 7 bíkinis första sommaren med bröst)
 

Artiklar från Familjeliv