Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Bröstförstoring

Skrivet av Eva
Hej!

I början av december så ska jag förstora mina bröst på Viktoriakliniken. 320g MM, anatomiska geléhallon, blir det. Känns vverkligen spännande...
Någon annan som ska förstora/har förstorat sina bröst? Berätta gärna om era erfarenheter.

Svar på tråden: Bröstförstoring

Hej Eva!

Skrivet av  anna
Jag har nyligen gjort en bröstförstoring, la in 305 (också anatomiska geléhallon). Jag kan säga att jag inte var förberedd på smärtan första veckan efter operationen, det var nästan så jag ångrade mig. Men nu är jag jättenöjd! Är det något du undrar, så fråga bara!
 

Jag gjorde en förstoring

Skrivet av  Betsy
i juni -03.La in 350 koksalt,Fick en liten c kupa.
Jag hade inget ont alls efter operationen.Men var extremt försiktig med lyft och häftiga rörelse tiden efter.
Nu efter 6 månader tänker jag inte på dom alls,och inte många har kommenterat dom,antagligen för att dom ser väldigt naturliga ut och att dom inte är speciellt stora.
 

Hur stora bröst..

Skrivet av  Eva

...hade du innan? Jag har stor a/liten b och ska lägga in 320g. Hoppas på en mellan C. Hur länge tar det innan brösten hänger ner sig? För visst sitter de onaturlig högt upp den första tiden?
 

Svar.

Skrivet av  Betsy
Jag hade en a-kupa innan.Det tar ju mellan 3 mån-12 mån,innan man ser det slutgiltiga resultatet.Men visst sitter dom högt upp i början.
 

Förstorade

Skrivet av  Jane
Mina bröst på PKC i Malmö la in 370 hade knappt a-kupa fick liten c-kupa. Tycker inte det gjorde så värst ont efteråt jag åt av alla tabletter som jag fick så nån smärta behövde man inte känna. Bara att man va lite stel o spänd.
 

Artiklar från Familjeliv