Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vad kostar en bröstförstorning

Skrivet av a-lover
undrar jag. hade tänkt ge en till min tjej eventuellt i present.
Svar på tråden: Vad kostar en bröstförstorning

För det första,

Skrivet av  Betsy
Vill hon ha en?
Eller är det du som vill?
Priset varierar mellan 27000-50000:-
 

Hon vill ha en förstås

Skrivet av  a-lover
även om jag kanske legat på lite grann...

Det var dyrt, men villa man vara fin.....
 

Fast.

Skrivet av  Betsy
Om "du har legat på lite grann".Så tycker jag du ska byta tjej istället,hade hon inte komplex innan så lär ju du ha gett henne.
Stackars tjej,hoppas hon aldrig opererar brösten för att nån kille vill.
 

Tja, det märks att du inte

Skrivet av  a-lover
känner henne. Hon gör allt för mig, och jag allt för henne, men det är en annan historia... Det var hon som först förde en bröstoperation på tal, sedan har jag uppmuntrat henne. Därefter har hon backat lite, pga av att hon förlikat sig en aning inför det faktum att hennes bröst är ganska små. Då har jag bara vidhållit att hon skulle var läcker (inte läckrare) med större bröst. Så nu har hon bestämt sig för att göra det FÖR SIN EGEN SKULL, men mest för min skull. Och det är inget jag säger nej till. Hon tar det beslutet, inte jag. men jag uppmuntrar henne som sagt.
 

Oj!

Skrivet av  anna
Nu måste jag nog hålla med Betsy lite...du skulle inte ha påverkat henne överhuvudtaget. Visst kanske hon gör det för sin egen skull, men hon minns ju vad du har sagt...nä, det var dumt. (Tycker jag)
 

a-lover

Skrivet av  ärlighet varar längst
Tycker att ditt inlägg är uppfriskande!
Är så innerligt trött på alla "jag gör det för min egen skull bla bla" inlägg.
 

Ja, hon piercade bröstvårtorna

Skrivet av  a-lover
för min skull och har INTE ångrat det, så varför skulle hon ångra att göra brösten riktigt stora och härliga.

Och till "du-vet-vem": jag skulle MYCKET VÄL kunna tänka mig att förstora k*ken. varför inte!? Man lever bara en gång och om min tjej skulle vilja ha en större så skulle jag definitivt ställa upp!
 

Då är det bara att

Skrivet av  Carpe Diem
du bokar tid hos kirurgen. Hon tackar garanterat inte nej till en större! Ring idag - man ska aldrig skjuta upp ett bra beslut.
 

min gulleplutt!

Skrivet av  du-vet-vem
Jag vet nog att det är du ;) - och jag som precis hade beställt tid för dig för att du ska förstora du-vet-vad! En liten överraskning till julen! Nu blev du väl glad! Inte att jag tycker din snopp är för liten, det vet du väl, du är ju perfekt, men jag tror du skulle gilla en större, för din egen skull!
 

*asg* *imt*

Skrivet av  ThoGa
...
 

Hahaha...den var bra*imt*

Skrivet av  *skrattar*
*
 

ASG!

Skrivet av  Nape
*torkar tårarna och fortsätter skratta*
 

Fy vad hemskt...

Skrivet av  Eva

Att du varit mer "på" än henne i detta, och att hon vill göra operationen mest för dig, tycker jag är oerhört hemskt. Det borde vara hårdare regler vad gäller människor som plastikopererar sig. Din flickvän borde inte få förstora sina bröst förrän hon gör detta mest för sin egen skull (egentligen tycker jag att man ska göra detta enbart för sin egen skull..) Hon har nog sedan länge märkt att du gillar silikontjejer, och det kanske är därför som hon tror att hon gör detta för sin egen skull..För att bli attraktiv(accepterad) i dina ögon. Jag tycker att "du-vet-vem"s inlägg var väldigt bra, för det är ju ungefär så erat fall verkar vara, men gällande bröstförstoring.

 

har INTE var mer på än henne!

Skrivet av  a-lover
bara uppmuntrat

och jag är ärlig, jag skulle uppskatta hennes bröst mer om de var större!
 

FY FAN!

Skrivet av  Joa
Gå till en kuirurg och be att få höra hur de gör när de ska förstora din PENIS så får du höra hur skoj det låter! SEN kan ni ju göra de operationerna tillsammans för varandras skull! Tror du det är en dans på rosor att POFF bara få stora bröst? Det är ju en stor grej och inget man bara GÖR för att sambon : skulle uppskatta brösten mer om de var större- fy så himla dumma män det finns!!!
 

Min man

Skrivet av  opererad
uppskattade mina bröst mer innan jag opererade dom. Han tycker om dom nu med men han tycker dom va mjukare o skönare att ta på förut.Jag gjorde det bara för att jag själv ville. Han tyckte inte jag skulle göra det.

Din flickvän verka inte duga till dig. Hoppas hon är så smart att hon slänger ut dig innan du tvingar henne till operation.
 

e ni analfabeter!

Skrivet av  a-lover
jag har ju sagt upprepade gånger att hon VILL göra det. Det var hon som förde det på tal och hon som vill genomföra det. Och vad vet ni om vi duger för varandra!????
 

ryser

Skrivet av  miya m. felizia
vid tanken på att någon främling ska gräva med sina händer å stoppa in främmande material innan för mina tuttisar. Att jag sen ska ha detta plastfusk innanför min hud. Att jag ska utsätta mig för detta trots att jag är fullt frisk. Att jag ska behöva plasta till mig för att bli mer omtyckt av min partner.
Nä! Jag har hellre mina taxöron till tuttar. De är mjuka å går att lägga in i en fin push-up. De är mina! De är i kött å blod! Å de är alldeles underbara!
 

Visst...

Skrivet av  a-lover
det tyckte min tjej också tidigare, och det är en helt rimlig och kanske till och med vden mest vetiga tanken, att man skall var nöjd med sig sjäolv och allt det där... men faktum kvarstår, nämligen att min tjej alltid haft små bröst, känt komplex för det och alltid velat ha större. En bröstoperation har nog varit det sista hon kunnat ge sig i kast med, men eftsrom hon aldrig tycks kunna förlika sig med det faktum att hon HAR små bröst, och ständigt ältar detta (trota att jag sagt att jag tycker om den som de är), så har hon själv nu börjat fundera lite kring en förstoring.

Och eftersom jag VET hus gärna hon skulle vilja ha större bröst så har jag självklart pushat henne till ett beslut. Jag är själv väldigt skeptisk till att operera in konstgjorda ämnnen i kroppen, men om dte handlar om brösten är jag helt klart med på noterna... Visst uppskattar jag henne som hon är, men bilden av henne med riktigt stor och svällande byst, med djup u-ringning och vackra kurvor i övrigt ger mig ingen ro.

Jag är fantastikst lycklig över att hon nu bestämr sig...
 

Jag tror

Skrivet av  Trött
att du ska skaffa dig en porrdrottning istället så du får utlopp för dina fantasier- för inte ska din tjej behöva gå runt med främmande material för DIN skull inte!
Nej du a-lover! Jag ger inte mycket för en man som ger bort en bröstoperation i present!
 

Nej, jag blir så...

Skrivet av  Eva

...förbannad över att läsa det du skriver!
Jag antar att du inte förstått att det är en människa du är tillsammans med, inte ett objekt.
Stackars flicka. Har du sagt till henne att du skulle uppskatta hennes bröst mer om de var större/fylligare?

 

Artiklar från Familjeliv