Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ang att vi ska ut i tidningen

Skrivet av nilla
om hur tis blitt behandlad osv
snackade med reporten igår om att jag känner att hon ej ska hängas ut i pressen så det komemr bli anonymt med figrerade namn o ingen bild

Skolan vet ju att det är dem vi skriver om o på detta sätt kanske jag får med mig fler som har probz med skolan.

Men det viktiga är ju att allt kommer fram o att skolan får sig en rejäl närbränna o att tisan skyddas
Svar på tråden: Ang att vi ska ut i tidningen

Japp

Skrivet av  Nickann since - 97
Låt barnet vara anonymt.De som vet, vet vem det handlar om ändå.
Vi var anonyma för vi bor på liten ö.De tog kort på vår son bakifrån som kom i tidningen.

 

Läste ditt inlägg

Skrivet av  nilla
längre enr likaså här de sitter emd armarna i kors o det exixterar inga probz
jag har förökt fått skolan att fixa remiss till BUP i 2 år men icke inte förräns det helt brakade på skolan då vill de sjukskriva barnet istället halåååå är skolplikt juh

Så nu kommer fritis med hemläxa stannar i 10 min oj vad dety löser hennes skolgång

Så vi har nu tät kontakt med politiker som ligger på rektorn o skolan så att allt ska genomföras dvs saker som de måsste göra men har skitit i totalt

Vi fick tillslut remiss till BUP o alla iblandade säger detta skulle ha utretts för flera år sen inte NU då allt e kaos o då tar det mer tid att fixa till allt
 

Nilla

Skrivet av  MammaDonna
Vist är det bra att höra att andra här löst problemet! Jag vill gärna höra hur folk har löst problem. Jag vill också att man ska skriva när man har problem men det är ötröligt hoppful när någon lyckas lösa nåt!!!
 

Absolut

Skrivet av  nilla
behövs det att få höra att det går att lösa :O)
Toppen

ha en bra lörd kväll
kram
 

Artiklar från Familjeliv