Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

En fråga till???

Skrivet av Nickan
jag har läst härinne att många av er ger barnen efalex eller eyeQ. jag var och kööpte EyeQ häromdagen.
frågan är om jag ska börja ge sonen det nu eller vänta tills efter utredningen som ska börja i december.?
Svar på tråden: En fråga till???

Jag skulle väntat

Skrivet av  marib
du har tidigare skrivit att du känner dig osäker på om du överdriver etc och om då EyeQ har jätte positiv effekt snabbt så blir du förmodligen ännu mera osäker.
Men det är hur JAG skulle agerat :-)
 

Tack!

Skrivet av  Nickan
Jag gör nog som du skriver, väntar till efteråt.
sambon hade läst något att det var bra för hjärtat och hjärnan så nu har han börjat knapra dom istället.
Kanske inte så dumt med tanke på att jag ser många gemensamma drag på sonen och sambon. Hi hi....
 

Har funderat på det jag också

Skrivet av  marib
är så förbenat glömsk *s* men jag tycker de är så dyra så jag har hittills låtit bli.
Däremot så skrev någon ndean om ACOs lågpris variant. Den passar min plånbok bättre så vi får väl se om jag minns nåt bättre... vad det nu var jag _skulle_ minnas .... hmmm
 

lycka till med minnet *imt*

Skrivet av  Nickan
..
 

Linfröolja

Skrivet av  Ls mamma
Är det någon som provat linfröolja istället för dessa ovan nämnda omega3varianter? Med vilket resultat? Någon som hört/läst något om undersökningar med linfröolja (Lin-flax på engelska). Om det är utbytbart så är linfröolja billigare än fiskoljan.
Jag ger min odiagnosticerade dotter EyeQ. Hon har kraftiga uppförandeproblem i skolan och detta har hon fortfarande, inte övermåttan kraftiga för tillfället, men det har även tidigare funnits variationer. Humörsvängningar hemma finns också kvar. Men omega3 är ju nyttigt på många sätt, så jag skadar ju i alla fall inte henne.
 

Artiklar från Familjeliv