Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Läste längre ner..

Skrivet av Jessica m.Isabelle-01&Fabian-02
på sidan att Teresas son skulle göra en tarmbiopsi. När Isabelle gjorde det så sövde dom henne. Men hon var bara tre år. Vet inte riktigt hur dom gör på större barn. Svaret våran läkare gav oss var att det inte behöver vara något bara för att provet visar det. Vi förberedde oss på det värsta och det var nog bra för det visade sig att hon hade celiaki. Nu har det gått ett år sen vi började med glutenfri kost och det har gått bra. Vårt Ica har ett väldigt bra utbud plus att basvaror får man hämta på apoteket.Kostar 120 kr per uttag.
Svar på tråden: Läste längre ner..

Tack!

Skrivet av  Teresa
När vi var hos läkaren sist så trodde hon att han skulle få lugnande. Men, det är inte hennes beslut i slutändan. Daniel gillar inte alls tanken på att få venfloner (droppslangsnålen) igen, han tycker det är mycket obehagligt. Så, vi pratar inte alls om detta ännu, vi vet inte ens när vi ska in med honom. Remissen har skickats, nu väntar vi på en tid.

Jag är säker på att även vi kan anpassa kosten (igen) om det behövs, men ... Jag orkar inte riktigt tänka på det just nu. Kanske återkommer jag och frågar efter tårttips och sånt, men i bästa fall slipper jag det.

Tack för att du skrev! Det känns alltid skönt att veta att här finns andra som förstår och bryr sig.
 

Artiklar från Familjeliv