Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

VAR ÄR ALLA??????

Skrivet av Lillemys
Var håller ni hus?
Finns det ingen som vill skriva här längre?
Dag efter dag kollar jag här, men hallå, var är ni?
Här inne ska vi ju kunna trösta varann, ge och ta tips, skriva av oss mm mm,,,,, tveka inte, skriv!
MVH Lillemys
Svar på tråden: VAR ÄR ALLA??????

en förvånad fråga ...

Skrivet av  Britt
verkar det vara från dig med alla frågetecken..
så jag kör på med en förvånad fråga till. Strax här nedanför i mitt inlägg Bli glad igen skriver jag några ord om ett par komplementära/alternativa saker som kan bidra positivt vid dyslexi. Är det så få som det verkar som intresserar sig för sådant?. Från början var det ngn annan som tipsade om sacro kranial terapi -är du kvar - kände du flera som provat eller hur var det?
Om nästan inga provar så ökar ju inte erfarenheterna i ngn vidare utsträckning. Det finns visst erfarenheter i andra länder, men många vill höra om inhemska dito.
Kan också nämna att jag känner en kvinna som givit sitt barn metamorfos o anser att det påverkat positivt.
 

vet inte om jag missförstod dej, men

Skrivet av  Lillemys
var min fråga konstig???? Var är alla?
Jag tycker att det går trögt här inne, inte många inlägg att läsa eller svara på....
Vore mycket trevligare om det var lite mer trafik, mer som hände om du förstår vad jag menar????
mvh Lillemys
 

Neej då din fråga var inte

Skrivet av  Britt
alls konstigt - jag hade ju själv en "förvånad fråga" och jag försökte sy ihop det med dina frågetecken!! Och så blev det en dum rubrik istället. Förlåt, det var inte alls meningen som nån negativ kommentar.
 

helt OK! inga problem! ibland

Skrivet av  Lillemys
läser man fortare än tanken hinner tänka, ibland skriver man fortare än tanken osv, men när man läser så kan man tolka saker olika. Det är inga problem, du är ursäktad! Jag tog det inte negativt, var bara osäker hur jag skulle tolka ditt inlägg.
Ha en bra dag! mvh Lillemys
 

Artiklar från Familjeliv