Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

frågar här om "affare" i Thailand igen!

Skrivet av mandelblomman
Meche o hennes familj vet jag bor på Koo Samui där det är oskadat, men har någon här hört något från henne?
Och en tjej som heter Anko skulle väl vara i Thailand under julen?
Någon som vet något om dem?
Svar på tråden: frågar här om "affare" i Thailand igen!

Meche bor väl på Koh Lanta?

Skrivet av  Emma - mer glitter åt folket!
Jag har också tänkt på henne och hennes familj nu. Men visst bor de väl på Koh Lanta, eller är jag helt förviirad nu? Någon som vet?
 

trodde jag med men då jag frågade

Skrivet av  mandelblomman
henne eftersom jag var på Koh Lanta så skrev hon att det var på Koo Samui de bodde på.
 

Vi kom hem för fyra

Skrivet av  Ida
dagar sedan och är sååå otroligt lättade att vi inte fick boende på Langkawi som vi hade hoppats, eftersom det var fullt, utan valde att åka hem i stället.

Hoppas att alla affare befann sig på "säker ort" och har klarat sig välbehållna.

 

Dom har åkt hem

Skrivet av  Mindre ressugen
Mailade dem iförrgår för att höra hur det var på Koh Samui efter katastrofen. Fick svar idag att de har åkt hem till Sverige då de tydligen haft inbrott eller nåt. Känner henne inte utan har bara haft mailkontakt.
 

Jag sitter i Halland och fryser!

Skrivet av  Meche hemma i kalla men säkrare Sverige
Det hände en massa tråkiga grejer vi inte hade kontroll över. Istället för att åka till Koh Lanta de sista månaderna som planerat så for vi hem dagarna innan jul.
TACK ÖDET för detta! Vem vet var vi varit idag annars?
Jag har inte haft tillgång till nätet på länge, vi blev bestulna på datorn och annat i början av november.
Tack alla för alla tankar!
Telefonen och mailen har gått varm de senaste dagarna. Det är otroligt så många man har som bryr sig om en!
Och vem vet när jag vågar åka nästa gång? :-/
Antagligen 2006...
 

Härligt att se ditt nick igen!

Skrivet av  EllaNora
Och att du fryser i Sverige! :-)
 

Skönt att se dig!

Skrivet av  Emma - mer glitter åt folket!
Då kan vi sluta oroa oss nu. Skönt! :-)
 

Artiklar från Familjeliv