Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

sisla!

Skrivet av Margut med 4:an i magen
Hej på dig! Jag är ny på det här snacket. Var i och för sig här en kort period för läääänge sedan, men det räknas inte!
Förra veckan fick jag hem "Äntligen rökfri" från Ad-Libris. Började läsa i lördags och läste ut den i morse. :-)
Du kan se mer i mitt svar till Betty här nedanför (Jag också!).

Ville bara säga att du inte är ensam om att vara helfrälst på EasyWay! Boken är underbar och det enda jag beklagar är att jag inte kom i kontakt med den för flera år sedan... :-)
Svar på tråden: sisla!

hej!!

Skrivet av  sisla
Visst är det en skön känsla när man blir av med den där hjärntvätten som fått en att LIDA så de tidigare gångerna man (jag) försökt sluta röka..!

Denna sista gång kände jag mig bara så BEFRIAD samma dag som jag lagt av, och så SÄKER på att jag slutat, och det var verkligen härligt. Fortfarande händer det dock att jag får frågor från arbetskamrater etc som undrar "hur går det med rökningen?" eller som tror att det är jobbigt för mig om de tänder en cigg efter en middag. Jag har svårt att riktigt övertyga dem om att jag inte alls saknar sökandet, och detta att det inte var svårt att sluta röka, det tar de med väldig skepsis. Det låter helt enkelt för bra för att vara sant, men ändå är det sant :-)
 

Artiklar från Familjeliv