Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hey igen...

Skrivet av Ledsen otrogen tjej
Tack för era svar!!
Min man är helt knäckt...Vill bara att jag ska stanna med honom och glömmer vad som har hänt...Men har inte kunnat svarar det han vill! Jag bara längtar till "han", vill inte vara här längre...SUCK... Vi har tid hos familjrådgivning imorgon och min man ska träffa en kurator!
Vi får se vad som händer, men som det känns nu har jag svårt att ge hela mitt 100% i det här....
Har som sagt känt så här länge stt jag vill lämna min man (långt innan "han" kom i bilden)...HAr ju pratat med honom om det här många gånger innan, men det har lixom bara fortsätt ändå...Nu känns det som när jag träffat "han" nu så har detta bara gjort att jag känner mig mer säker hur jag känner för min man! Jag kan helt enkelt inte älska honom längre så, om jag gjorde det skulle jag aldrig kunna vara otrogen och sedan på nåt sätt inte bryr mig att jag sårat honom..Ok, jag lider att se honom lider...MEn varför säger jag inte..Åååh älskling vad jag äldkar dig ska bli din för alltid?? (För så vill jag säga till "han" istället)
Helt sjukt!!!
Ååååh vad svårt...Är ledsen hela tiden...Min man har sjukskrivit sig från jobbet och han bara går omkring, rastlös och åker ut för att "andas" ut...


Kramar till er i samma sits..Jag lider med er!!
Svar på tråden: Hey igen...
Inga svar finns

Artiklar från Familjeliv