Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vart ska jag ta vägen?

Skrivet av Förvånad
Hallå!
Kan någon här tala om för mig vart jag ska ta vägen? Trodde att det här var ett snack för oss som blivit bedragna, men här verkar ni ju bara klappa varandra i ryggen och stötta varandra i era olika otrohetsaffärer!
Finns det något under Känsliga snack, kanske?
Svar på tråden: Vart ska jag ta vägen?

Ja, det gör det!

Skrivet av  Trogen fru
Där finns ett för "drabbade". Du får mycket stöd där också.
 

Vi är några....

Skrivet av  Ziggy
....här ibland som stått på den "bedragna" sidan av någons otrohet också.

Men om du vill snacka med enbart bedragna så går du in på "känsliga snack" och "otrohet för drabbade".

Själv har jag haft, och har, ett utbyte av att det finns både och på den här sidan även om det ibland som bedragen kan upplevas stötande med en del "hej dig"- övningar mellan de som är otrogna precis som vissa ibland stör sig på att en som blivit bedragen ibland luftar sina åsikter här.
Det förekommer ju titt som tätt åsikter som "Ta och moralisera på otrohet för drabbade istället...den här sidan är till för oss som är otrogna". Dock är det inte så ofta som tur är. Och den här sidan är till för både och!

Det stora flertalet inser nog att det finns två "sidor av myntet" och att båda har en plats på den här sidan. Själv tror jag att det finns ett värde i att både som "bedragen" och "bedragare" ibland få olika insikter och synvinklar från "den andra sidan".
Alltid lär man sig nånting....både positivt och negativt!
 

Artiklar från Familjeliv