Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Jag igen...

Skrivet av V
Skrev tidigare om min bästa kompis man som stött på mig. Var där i helgen och det blev så att vi alla sov i deras dubbelsäng, mest av praktiska skäl. Hennes man, som låg o sov när vi kom hem, attackerade mig direkt och jagade mig runt hela sängen. Talade om hur mycket han tyckte om mig och hur läcker jag var.
Innerst inne är det väl det här jag vill, jag vill stanna med min man men fysiskt så är jag attraherad till den här mannen. Min vän/hans partner är också bisexuell och när hon kom upp visade det sig att hon var helt med på det (antagligen hade de diskuterat det sen förra festen).
Han låg och smekte mig i timmar den natten men jag lät honom aldrig komma så långt, behöll kläderna på, kysstes inte. Tills slut sa jag stopp. Men EGENTLIGEN vill jag ju, men min moral och mitt samvete sätter stopp. Jag vet att min man inte skulle vilja det, därför gör jag det inte av respekt för honom.
Nu går jag runt med ångest, ont i magen. Inte för att jag ångrar det, jag önskar jag kunnat gå MYCKET längre utan för att jag vet att maken skulle bli helt vansinnig om han ens visste att vi legat bredvid varandra i samma säng. *suck*
Vet inte ens om jag ber om råd, ville bara skriva av mig lite, har ingen jag kan diskutera det här med.
Svar på tråden: Jag igen...

vARFÖR

Skrivet av  Mackan
INTE diskutera med din man kanske, eller varför inte låta din man smeka eran kompis fru samtidigt.
 

Kan det vara så...

Skrivet av  Snäckan #1
att du vill göra det du gör för hade du inte velat så hade du inte ens satt dig själv i den situationen?!

Rent spontant kan jag tycka att om man sover många i en dubbelsäng så bäddar man för annat än just bara "sova"...
 

Självklart vill jag!

Skrivet av  V
Men hur ska jag nånsin kunna se min man i ögonen igen? Brottas med det här dag och natt.
 

Artiklar från Familjeliv