Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

So f*cking hard!!

Skrivet av Crazy girl
Hey!!

Bestämde att jag MÅSTE och SKA satsa 100% på att få det bättre realtion mellan jag och min man!
Så jag har nu brytet all kontakt med min andra! (mitt val) F*n det var det svåraste jag någonsin har gjort känns det! För den andra känns att det var "han" med stort H...
Har "tappat" känslor för min man, långt innan jag träffade den andra...
Känner att jag måste försöka hitta tillbax till min man, då vi har ett helt liv tillsammans..En 2 åring, hus ..Ja, ALLT!
Min man är så underbar snäll och jag har egentligen INGET att klaga på...
Men det känns att min hjärta finns hos någon annan *jobbigt*
Ja, som sagt nu har jag gjort det...sagt upp all kontakt med "han"...Det gör så ont, tänker på honom hela tiden, längtar, vill ha!!
Men konstigt nog (kanske inte så konstigt egentligen) Så känns allt mycket lättare...
Alltså känner att jag kan ge mer til min familj, då jag vet att jag kommer inte att prata lr träffa "han" typ... Men så j*vla svårt...
Jag vet att det tar tid att glömma..Men känns helt hopplöst nu!!
Speciellt när jag vet...Jag kan bara ta upp teölefonen o ringa eller åka till honom som väntar han på mig med öppna armar och tar emot mig...
För som sagt det var mitt val att det skulle ta slut!!

Mmmmmm ville bara skriva av mig lite...
Ååååhh så svårt!! Help me!

Skulle hellre bli skjuten än att gå igenom det här h*lvete..!!
Svar på tråden: So f*cking hard!!

Jag har inte valt...

Skrivet av  L
Allt är en röra och du kan läsa där nere. Jag kommer inte vara otrogen mer mot min man även om jag så gärna vill träffa den andra men han har valt att inte träffa mig mer. Men ajg vet att det inte dröjer länge sen kommer han skriva men inte jag det känns för han finns här inuti mig. Jag måste få bort honom i mina tankar och det är INTE lätt. Jag förstår dig visst är de ett helvete..
L
 

Be strong girl!!

Skrivet av  Crazy girl
Hey...
Mmmmmm...Har läst om dig och det är f*n inte lätt...Tycker att det verkar som om han velar och inte vet vad han vill!!??
Man kan ju inte båda ha sin kaka och äta den oxå..(som vi alla vill) *smile*
Du gör helt rätt att inte svarar på hans sms o.s.v.
Hmmm alla säger att det försvinner med tid (känslorna) och det gör det väl, men man måste vara stark och inte "falla tillbaka" som jag är på väg att göra..Många gånger..!!
Men tänker då att det livet jag vill nu ha (men "HAN") är en "fantasi värld".... Och jag måste börja lev i det "riktiga världen" och skrärpa till mig..Det är skit svårt!!

Vill bara rymma!!!!
KRAMAR till dig
 

crazy girl

Skrivet av  förvirrad
Har du en mejladress du kan använda? Har fixat en nu. Väntar dock med msn. Tror inte jag kan använda det ostört, liksom. Mejl är lättare på så vis.
KRAM!
 

Hey på dig!

Skrivet av  Crazy girl
HEY!!
Japp, jag har mail adress... Den är : [email protected]

Vore jätte skönt att ha kontakt med dig på nåt sätt!!
KRAMAR till dig....
 

Pinsamt..

Skrivet av  Saltgurkan
Hej tjejen. Du får ursäkta mig men när jag läser ditt inlägg blir jag så arg. Du tycker det är så himla jobbigt att göra slut på DET med han med stort H. Det svåraste du gjort, allt känns fel bla bla. Tror du att du gör någon en tjänst genom att gå tillbaka till din man? Bara för att ni har ett förflutet, hus, barn osv ihop? Vet han överhuvudtaget hur du egentligen känner? Man kan inte bygga ett förhållande på måsten och jobbiga saker som man inte orkar ta tag i. Man bygger det på KÄRLEK. Och det verkar du ju inte känna till din man. Erat barn, du tror inte den får det bättre med en lycklig mamma och pappa än en familj som leker mamma-pappa-barn. Herregud, sitt inte och beklaga dig över hur jobbigt det är att skiljas från din drömprins. Visa lite respekt för ditt barns far och låt honom få ett lyckligt liv med någon annan om inte annat. Jag ska säga dig att jag skulle hellre bli skjuten än gå igen det helvete jag gjorde under min sista graviditetsmånad med en otrogen partner. Jag skulle kasta ut honom med huvudet före om jag visste att det egentligen var henne han ville ha. Men jag hoppas att vi alla har så pass mycket respekt för våra partners och oss själva att vi aldrig leker med andras känslor. Inge illa ment egentligen... Men man kan inte både äta kakan och ha den kvar...och framförallt inte vara tillsammans med nån och ha känslorna för någon annan....
 

Mmmm...

Skrivet av  Crazy girl
Jag håller med dig helt och hållet!! Trodde aldrig att jag skulle skunna känna så här, vara så här mot min familj....
Jag har världens tur att jag har en sån underbar man som älskar mig så mycket och vill ha mig o kämpa igenom det här "no matter what"
Det klokaste jag har gjort genom det hela är att bryta kontakten med den andra så jag kan känna efter och jag vill satsa 100 % på min man..JAg älskar honom och vill hitta tillbaka till honom!!!
Tack för dina synpunkter...Skönt att höra dom oxå ska du veta...

Hoppas att allt ordnat sig för dig och du har det bra!? KRAM!!
 

usch..känner med dig

Skrivet av  otrogen kvinna
då jag varit/är lite i samma sits.

Jag funderar & har försökt få det funka mellan min man & mig, men det är så svårt. Mitt hjärta är inte med på samma sätt som förr, jag har berättat det, sagt jag har inte samma känslor som förr.......\'\'känner med dig!
 

Artiklar från Familjeliv