Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu känns allt skit

Skrivet av MS
För några år sedan så var min sambo otrogen och efter mycket om och men och ältande,så har jag inte direkt kommit över det men,det är inget som jag längre lägger så mycket energi på i tankarna,men nu har det hänt saker som gjort att jag börjat fundera mer och mer och det känns som jag levt på en lögn,jag har alltid tänkt såhär att klart att man kan bli intresserad av en annan än den man är tillsammans med,men utan att man känner att man vill gå till sängs med vederbörande,och min sambo hade en sexuell relation med den andra,men jag tänkte att det sexet aldrig kunde vara lika bra som det som vi hade,för där kunde ju inte samma känslor finnas som dom som vi hade,och även jag har väl varit ute och dansat och flörtat men aldrig kännt att jag skulle vilja gå hem med någon för att ha sex ,för dom känslorna har aldrig dykt upp för någon annan än min sambo,men nu har vi haft det lite dåligt sambon och jag,och jag har genom jobbet kontakt per telefon med en man,och vi brukar prata och skoja med varandra,och vi hade bara sett varandra 1 gång IRL,när det var dags för lite mingel med hans företag,så hände det som jag aldrig hade varit med om förut,vi var lite fulla båda 2 och vi kysste varann,och där fanns dom känslorna just i det ögonblicket,ville jag inget annat än att ha sex med denne man,men jag la naturligtvis band på mig själv och jag åkte hem,idag är jag väldigt förvirrad,var det så sambon kände för den andra ?idag har vi en liten paus i förhållandet,men jag känner att jag måste få tid att fundera på saker och ting,och jag och den andre mannen har inget förhållande vid sidan av,jag tror han är lika förvirrad som jag över det som hände,lite tankar från mig bara,hoppas någon har lite råd eller tankar att dela med sig av,kramar MS
Svar på tråden: Nu känns allt skit
Inga svar finns

Artiklar från Familjeliv