Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

kommer ni ihåg mig?

Skrivet av otrogen kvinna
jag med min familj, otrogen med en yngre man.?

Vi sa ju upp kontakten så idag är det ca 3 v sen jag träffade honom & ca 2 v sen vi pratade, tror jag jag räknade de till.

Igår, var jag iaf ute & dansa, träffade då 2 tjejkompisar som säger att domhört saker om mig, att jag " grejar vid sidan om", med just han jag gjort det med.

En kompis till killen jag trasslade med har sagt det till dom 2 tjejerna.

jag nekade klart till allt, sa vi träffats, fikat & sånt, inte mer... Dom verkade köpa det.

Nu hör till saken, att killen som berättat för tjejerna umgås oxå med min mans bäste vän!!!!!!!!!!!

Hurra!

Nu kommer detta säkert komma upp, jag har ont i magen, pga detta, men vet SOM MAN BÄDDAR FÅR MAN LIGGA!

Funderade på att berätta lite för mannen, göra honom beredd, men fick rådet att INTE göra det av en kompis... ifall det inte kommer fram.

Vi två, mannen & jag har det fortfarnade inte bra & diskuterar skillsmässa & så, & det är den del, med BR, 2 barn & gemensam bil, ekonomi & flera år på nacken.

Ville bara upp detera er!
Svar på tråden: kommer ni ihåg mig?

Bara en tanke...

Skrivet av  Tonårsmamma
Får du veta av din man om den här kompisen berättar för honom? Eller håller han sin vetskap hemlig så du inte får förklara dig?
 

jodå jag kommer få veta

Skrivet av  kvinnan igen
min man berättar om man får veta nåt..
 

Hur skulle du vilja ha det?

Skrivet av  Saltgurkan
Om din man varit otrogen, skulle du då inte uppskatta om han var karl nog och stå för sina handlingar och berätta för dig, öga mot öga. Istället för att få höra det hela på omvägar och det visar sig att halva stan vetat om det men inte DU...
 

klart jag hade

Skrivet av  kvinnan igen
men i teorin så funkar det inte så, lätt att säga så länge det inte gäller en själv.

tyvärr, självklart vill jag veta innan halva stan, men jag berättar inte, kan tänka mig han hade inte helller berättat, så jag kommer neka in i det sista.

har 1000 & åter 1000 förklaringar, så jag kommer vrida & vända på allt, för att MIN story ska bli den sanna för min man!
Tyvärr, jag är en BITCH
 

DIN story kommer att bli

Skrivet av  Svekelina *fikar också*
den sanna för din man. Om han accepterar att du skulle fika/prata med en annan kille.

Ingen har ju sett dig vara otrogen, i full action, så varför skulle de inte köpa att ni bara fikade om du envist håller fast vid det utan att rubba dig en millimeter.
 

precis.......

Skrivet av  kvinnan igen
men det är nog mer så att han kanske, kommer lyssna på andra & så kanske de kommer fram saker, som bara inte går att ljuga om!

tack för dina ord!
 

Vad har du då att oroa dig för?

Skrivet av  Saltgurkan
Om du inte tänker erkänna och hålla fast vid din "story" förstår jag faktiskt inte vad du har att oroa dig för. Du har ju redan betämt dig för att leva på din lögn, så varför ha ont i magen? Jag hoppas verkligen inte att du, någonsin, blir utsatt för samma sak. Jag skulle inte önska min värsta fiende det. Det är det hemskaste svek man kan göra mot den man lever med, oavsett om man slutat älska varandra eller inte. Va inte så praktisk med allt runt omkring! Antingen är det du och din man, du och älskaren eller du och nån annan... Låter kanske enkelt men lyssna till ditt hjärta och inte din hjärna så förstår du nog vad jag menar. Lycka till iaf och glöm inte att visa din man respekt oavsett vad du bestämmer dig för
 

vet du vad du är på för sida?

Skrivet av  kvinnan igen
här behövs inga pekpinnar.

otrogen = man gör något (sexuellt kanske) med en annan EMOT den man har ett förhållande meds vilja.

jag behöver inte höra att du inte ens önskar din värsta fiende samma sak som jag gör emot min man!

Stäng munnen. isa respekt emot sidan & dess debatörer
 

Ingen ide!

Skrivet av  Danne mannen
Att försöka få svar på dina frågor här!
Jag har inte blivit bedragen men är mycket funderingar kring otrohet eftersom jag inte förstår handlingen.Du kommer definitivt inte få några bra svar här.Kanske fraser som att "livet inte är svart/vitt" eller "jag visste inte vad jag gjorde" och sådant.
 

Artiklar från Familjeliv