Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

otrohet??

Skrivet av ledsen
Har kommit på min sambo med att icqa på nätterna med en tjej i USA. De skriver sexfantasier till varann coh skickar kort. Inga nakenkort än men skulle inte bli förvånad. Vad betyder detta? Är det otrohet? Vad skulle ni tycka om det var era män? Det är ju ingen han kan träffa.

Vi har ett bra sexliv men har väl en aning svårt med kommunikationen. Jag vill gärna höra honom säga att han tycker om mig och att jag har ett större värde än att vara mor till hans barn och någon att ha sex med. Sex kan man ha med vem som helst. Jag vill vara speciell och få höra att han älskar mig(tror det var 11 år sen sist).
Svar på tråden: otrohet??

Det är otrohet

Skrivet av  Inte Guds bästa barn
Det tycker jag. Det är väl så här, att problemet är inte denna tjej, men varför går en man in i en relation (visserligen nätrel.) när han redan har en?

Vad rör sig i en mans huvud när han öppnar upp för en sån sak? Jag skulle tycka att min man var otrogen, just detta att han var villig att ha kontakt med en annan på detta sätt så...svårt att förklara.
men nånstans så stämmer det ju inte mellan oss om den ena partnern går in i en ny relation medan den gamla relationen pågår.

Jag skulle tycka att min man var otrogen i a f.
 

Artiklar från Familjeliv