Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

ledsen och arg....

Skrivet av moma02
nu är det slut på mitt 7år långa förhållande.har en liten dotter på 2år tillsammans med mitt ex.Har har bedragit mig med 2 av mina vänners mammor.hela gjejen får mig att spy.Han var med den ena när jag var gravid.och den andra för 4 månader sedan.När min dotter var 7 mån var han med en kompis kompis.Detta visste jag men fortsatte att vara tillsammans med honom.Jag känner mig lurad...och mår verkligen dåligt.Vet inte hur jag skall ta mig ur det här
Svar på tråden: ledsen och arg....

Ja du...

Skrivet av  Snäckan#1
rörigt var min första tanke, hur är det då inte för dig! Klart du känner dig lurad! Speciellt om han sen lovade att inte göra om det och likväl så trampade han i klaveret igen!

Jag förstår att du kan "klandra" dig själv att du känner att du kanske varit "blåögd" och litade på honom...MEN...hade han sagt något annat som gjorde att du inte skulle kunna lita på honom?
Sa han efter första gången att han kommer att göra om det?

Svaret på detta kan jag nästan räkna ut och Du vet att om man inte börja lita på någon så har man inget förhållande man kan bygga upp!

Du gick vidare efter första gången han var otrogen, i tron att det inte sker fler gånger utan han har lärt sig av sitt misstag. TYVÄRR så uttnyttjade han din godhet och tillit till honom återigen!

Jag tycker att du ska söka hjälp om du känner att du inte tar dig igenom detta själv. Orkar man att må dåligt utan att man ska ramla in i ett stort svart hål, så klarar man av det själv. MEN känner man att man är på väg att "försvinna" så ska man genast söka hjälp.

Du har din lilla tös att ta hand om oxå :-) Och när du är med henne så måste du var stark.

Hon kan bli din livlina, men på "rätt" sätt. Det är många som tar sig igenom otrohet just pga barnens skull, men det finns även de som inte klarar det.

Det sägs att tiden läker alla så och till viss del tror jag att den gör det. MEN...man måste ha tålamod med just tiden. Allt löser sig inte på en enda dag!

Du har mycket framför dig...
Både tid till att älta allt detta..
Alla dessa "varför" som kommer att komma.
Allt hat du kommer att känna mot ditt ex.

Du måste tillåta dig att skrika, gråta, älta...

Lycka till nu!

*kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam*
 

Oj, så rörigt!

Skrivet av  LålaHåla
Hur mår dina väninnor nu? Kan ni fortsätta att ha en relation? Guud vad jag skulle skämmas om jag var din kompis och MIN mamma var tillsammans med din man! :(

Fy bubblan så rörigt för så många inblandade.
 

Artiklar från Familjeliv