Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Idag kom beskedet... huuu

Skrivet av Lotta m Ida -99 o Lasse -03
Magen knöt sig när jag såg brevet från KS... även fast vi gått och väntat på det, så blir det så verkligt när man får det svart på vitt.
Hur som helst, den 22/4 är det inskrivning och den 28:e själva operationen.
Dom tänker operera ihop hela spalten på en gång. HOPPAS HOPPAS HOPPAS att det går bra. Är så nervös att det ska spricka upp. Har ju fattat att det är ganska vanligt så det är väl lika bra att vara mentalt förberedd på det. Suck...

Om det är nån som varit med om att operera ihop hela gommen i samma svep, så skulle jag bli jätteglad över info om hur det gått efteråt osv.
Pliiis....

Kram på er
Svar på tråden: Idag kom beskedet... huuu

LYCKA TILL

Skrivet av  Lotta med Gustav 8 år
förstår presis hur du känner dig(eller föresten,det kan jag ju inte riktigt göra!!!)Men känner igen mig,eftersom vi sitter i samma båt på många sätt o vis...Hoppas att ni slipper att det spricker.En tröst är ju iallafall att jag trodde det skulle göra ont om det sprack,men det gjorde det iallafall inte på Gustav.Men det är ju INTE kul för barnen att behöva gå igenom op. "i onödan",men man har ju inget val.Vanligast är väl iallafall att det inte spricker så man får väl utgå ifrån att det blir PERFEKT.Håller tummarna o oroa er inte förmycket!
Kram Lotta
 

Va bra!!!

Skrivet av  Lotta m Ida -99 o Lasse -03
Trodde nämligen att det var jättevanligt att det sprack!!! Men, då kanske det blir bra då... HOPPPPAAAAS!!! Vad glad jag blev att läsa det du skrev :)
Ja, o skulle det spricka så är väl inte det hela världen heller, det går ju att laga.

Kram tillbaka
 

Artiklar från Familjeliv