Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nonsens-inlägg

Skrivet av Marie med Hanna 0209 & Lina 0409
Eftersom mina hobbies numera inskränker sig till att ligga i TV-soffan när Hanna och ibland till och med Lina somnat så undrar jag vilket/vilka favorit-program ni har på TV just nu? Själv gillar jag Sopranos, Vita Huset och 24. Och The Apprentice på femman.
Svar på tråden: Nonsens-inlägg

Favoritprogrammet

Skrivet av  Gunilla & Wilma
nr:1 i alla kategorier är Cityakuten, men den tycks för närvarande ha något sorts säsongsuppehåll.
Ser just nu på alldeles för många dokusåpor. Robinson är given, men sedan är det så lätt att sitta kvar framför TV´n och fastna i dokusåpaland (= TV 3)och vips har man hunnit med att se en till....och en till...och en till.
Tycker annars om dokumentärer, reseprogram och Parlamentet på TV 4.
 

Ja du

Skrivet av  Ulrica med Hedvig & Vidar
jag är ju en riktig tv-oman. Sticka och titta/lyssna på tv är ju det bästa.

Som Gunilla är jag en trogen Cityakut frälst person och jag har lyckats dra ner Jonne i det träsket.
I love it!

Annars gillar jag dokumentärer, nyhetsprogram (gärna både Rapport & Aktuellt om kvällarna)... annars fastnar jag i Strong Medicine 12.00 på 3:an och Oprah på 4:an. Det värsta är att jag hittade kittet mellan de två... Dr Phil på 4+...

Amerikanska Batchelor/Batchelorette gillar jag också på något konstigt vis, Stilpoliserna... en gedigen dramaserie går också bra som Krönikan...
 

Gillar

Skrivet av  Karin m. Olle
Gilmore girls på femman jättemycket, men det är klockan 19.00 vilket kolliderar med Olles grötätning och kvällsbad väldigt mycket, så jag lyckas alltid missa det. Annars ser jag också Sopranos, Vita huset och ofta OC (också på femman). Kollade alltid Cityakuten förut, men nu har vi inte 3:an tyvärr...
 

Idol

Skrivet av  Lotta m Frida & Oliver
är nog det enda jag ser förutom nyheterna, patetiskt nog. Försöker kolla 24 men glömmer jämt och så börjar formatet kännas tjatigt. Jo, Krönikan såg jag, nästan alla delar. Superbra! Och så kollar jag på Eastenders, en engelsk såpa fyra gånger i veckan. Hos oss är det annars min man som är tv- och filmgalen, så jag böjer mig oftast för vad han vill se och somnar sött i soffan...
 

Helt klart...

Skrivet av  Jessie & Emelie
är det CSI på 5:an och CSI Miami förstås. Tycker att Kvarteret på 3:an är bra också och Navy CIS (samma kanal).
Annars tittar jag gärna på naturprogram på Animal-planet eller Discoverys olika dokumentärer.
 

Alias

Skrivet av  Lotta Li med Edvin
har jag börjat titta på igen nu. Och som Lotta skriver, Idol har jag följt sedan det bara var de duktiga kvar.
 

Artiklar från Familjeliv