Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Julshopping i London...

Skrivet av Charlotte med Jens
drömmer jag om! Tittade i en kompis katalog från Early Learning Center (www.elc.co.uk) och bara VILL åka dit och handla. Man kan ju få otroligt billiga flygbiljetter med Ryan Air..... och man kanske skulle passa på innan man blir 2-barns mor...
Svar på tråden: Julshopping i London...

Det låter mysigt!

Skrivet av  Lotta m Frida & Oliver
Vi firar jul där i år, som tur är lånar vi en lägenhet denna gång och slipper bo med två obstinata tonåringar. (Fridas kusiner, urgulliga egentligen, men de är i just "den där" åldern...) Fast det blir ändå mest fara runt och dricka te hos div släkt o bekanta, inte mycet tid för shopping. Fast ELC är ju alltid värt ett besök!
 

Åk!

Skrivet av  Marie med Hanna 0209 & Lina 0409
Låter jättehärligt! Jag är också ressugen - speciellt utan barn men det är ju inte riktigt möjligt på ett bra tag...

Vi har pratat lite löst om att åka till Dubai i mars (Tomas har släkt där) med mina föräldrar. Min far åker nämligen till Iran i veckan för att jobba ett halvår och då kan Dubai vara en lämplig mötesplats för honom och oss inkl min mor.
 

2 kr för biljetten!

Skrivet av  Charlotte med Jens
Ja med skatter så blir det hela 342 kr T.O.R.
Mejlade en kompis mest på skoj om hon inte hade lust att hänga med på en dagtur till London och hon var jättesugen på det! Så nu bokar vi i kväll.
Åker på morgonen och hem samma dag. Snacka om en intensiv resa! Jag vill gå på Oxford Street och handla på ELC, Gap och Marks & Spencer!
 

Mmm

Skrivet av  Åsa med Loke o bebis 13/2
Låter väldigt härligt! Min dröm är förstås NY i juletid, men London är nog inte dumt det heller.
 

Artiklar från Familjeliv