Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vad ska jag göra!

Skrivet av Tina med Ida & Anni
Jag trodde det var nog med elände för i år! Sitter här och våndas och kan inget göra. Min lillebror har försvunnit! Han kom hem från en fest i natt, gick och la sig...men sedan har han gått ut igen och är borta! Mobilen funkar inte att ringa på och plånboken är kvar hemma. Jag fattar ingenting! Han som är supernoga med att höra av sig! Jätteorolig och bara frrryser!
Borde sova, lusse i morgon, men jag kan inte!
Svar på tråden: Vad ska jag göra!

Neej!

Skrivet av  Gunilla & Wilma
Jag hoppas verkligen att han är tillbaka vid det här laget. Förstår att du är orolig!
Var det alltså natten mot söndag han gick ut? Märkliga omständigheter hursomhelst.... Om han fortfarande är borta borde ni kunna få hjälp av polisen, det är väll det enda som går att göra + att ringa runt till hans vänner och speciellt dem som såg honom senast.
Jag håller alla mina tummar på att han kommit tillrätta och att ni kan fira lucia i lugn och ro. Jag ringer nog dig sen.
Värmande kramar!
 

Hur har det gått, Tina?

Skrivet av  Marie med Hanna 0209 & Lina 0409
Usch vad jag blir orolig när jag ser sånt här. Hoppas läget är under kontroll och att det bara var något ryck han fick och drog ut igen. Kram!
 

Jag hoppas...

Skrivet av  Erica m Nellie & Felix
...han är tillbaka redan, men annars håller jag tummarna hårt för att ni snart får kontakt med honom och att han är oskadd! *kram*
 

Hoppas oxå...

Skrivet av  Åza m Wilda
...att han är tillbaka vid det här laget och att det bara var ett infall att gå ut igen och att mobiltelefoner kan krångla det vet vi ju alla.

Hoppas att du får en ok Lucia!

 

Hoppas ni.....

Skrivet av  Jessica m Ronja o Oliver
fått kontakt med honom och att allt är bra. Tycker vi haft nog med "familjetråkigheter" på denna sidan nu. Nu får det vara nog med sorgligheter här inne hos oss.
Håller tummar och tår för att han ska dyka upp helskinnad snart.
Kram på dig!
 

Artiklar från Familjeliv