Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

G\'o Jul på er alla

Skrivet av Ulrica med H & V
Nu far vi på jul/nyårs turné, mamma först, svärisarna sen. Skönt och mysigt ska det bli. Hedvig har tjatat på oss att vi ska åka hela eftermiddagen. Nu äntligen kommer det att hända...

Septemberbarn är också uppdaterat med lite julfirande barn.

Sköt om er! Så ses vi nästa år!
Svar på tråden: G\'o Jul på er alla

~god jul~

Skrivet av  ~johanna~
vi turnérar på hemmaplan och äter och dricker och öppnar klappar. SNart är det över så vi njuter av varje stund!

god jul till er alla!!!
 

Kram på er och god jul!

Skrivet av  Marie med Hanna & Lina
Ha en härlig jul och ett gott nytt år!
 

God jul!

Skrivet av  Sus + Julius + snitt 10/1
Sista dagen på jobbet idag och nu ska jag vara hemma och "ledig" länge, länge! Känns riktigt skönt, måste jag säga!
Ha det bra i jul allesammans! Vi ska hålla oss i hemtrakterna tack och lov. Enda orosmolnet just nu är att maken ligger hemma på soffan med feberfrossa... Måtte han friskna till!
 

God Jul alla!

Skrivet av  Gunilla & Wilma
Idag började jullovet här också och imorgon börjar julturnérandet.
Firar födelsedag och "liten julafton" hemma hos mina föräldrar i morgon på dagen och tar sedan tåget hem till svärföräldrarna på kvällen.
Kommer hem igen den 25:e och sedan är det syskon och vänner som det ska firas jul med. Fullt upp alltså!

Ha en underbar julhelg alla och hoppas ni får vara friska såhär i virus-tider.
*Kram*
 

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!

Skrivet av  Familjen Staf
Önskar Monica, Mattias, Joakim, Imre, Tova, Liv och Maja!
 

God Jul!

Skrivet av  Pernilla med Arvid-02 o Ingrid o Ella
Här har det packats i flera dagar. Imorgon tar vi båten till mamma på Åland. Ella hade feber igår men inte idag, så allt ser bra ut.

Vi kommer hem igen i mellandagarna och sedan drar vi till Göteborg där bland annat farfar finns. Det ska bli spännande (så kan man ju uttrycka det) att åka så långt med bil, det blir premiär.

Allt är helt enkelt lugnt; Arvid är klar över att vi ska åka båten till mormor imorgon och att tomten kommer med julklappar på julafton!

Må väl alla!
 

God jul och gott nytt år*IMT*

Skrivet av  Jessie & Emelie
 

go jul själv

Skrivet av  Carina, med Emil + 2 stora syskon till
Är nu hemma igen efter en tur hos min svärmor samt min syster o hennes familj. Det var stressigt värre att komma iväg, men väl där var det härligt.
Men eftersom min man började jobba ikväll igen, så blev det till att åka hem idag. Så nu sitter jag här med min 2 åring o "njuter" av tystnaden.
Emil pratar inte så mycket, han har mest ljud för sig.
** är det fler här inne som har september barn -02 som bara säger några få ord??
 

God jul till alla!!

Skrivet av  Lotta Li med Edvin och Ella
Vi har haft rätt hektiskt med att åka runt till alla, men trevligt har det varit.
 

Artiklar från Familjeliv