Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

vet ni (OT)

Skrivet av Myzan & Co
jag tror jag är kär i en Idol för första gången *fnissar*
kollar juh på Idol 2004 och Daniel äger!!!
när han sjunger så vill jag bara lägga mig ner och dö, eller nåt.
jag ryyyser i hela kroppen (vilket jag gör då jag verkligen gillar någons sång).
hade jag inte världens bästa man så skulle jag göra vad som helst för att få träffa Daniel..
skrattar åt mig själv, snacka om fjortis-beteende *asg*
nåja, ville bara lägga in detta totalt meningslösa inlägg, hoppas det roar nån (mer än mig alltså).
stora kramar från en 34½ år gammal, gift, blivande trebarns-mor som bor i villa och kör kombi *flinar*
Svar på tråden: vet ni (OT)

Vi kan bilda en

Skrivet av  Linda & Karl Johan-02
Daniel-klubb. hälsningar från Linda, ettbarnsmor, gift, 35 år, bor i villa och kör kombi... (haha!!!)
 

va skönt

Skrivet av  Myzan & Co
att jag inte e ensam *ler*
kramar från oss
 

får min man vara med?

Skrivet av  Hjärter dam m. IF
han är också lite kär i daniel ;))))
Isadora hejar på Stina ("Paul åkte hem mamma, nu jag hejar Stina")
Själv vet jag inte vad jag ska tycka längre. Får ju lite moderskänslor för Darin men han har varit lite blek på sista tiden så då gillade jag Geraldo som ju åkte ut så ja jag vet inte. Daniel har ju iaf bäst röst!!!
 

jajjemän

Skrivet av  Myzan & Co
klart han får vara med :)
kramelikram
 

:-)

Skrivet av  Jenny m. Maja -02 och Nemo -03
Hej igen förresten, jag har varit sparsam med inläggen här :-) Hoppas allt är väl med er (jag har kikat in då och då, så jag vet att ni... "expanderar företaget" *ler* Roligt!)

Började skratta igenkännande här. Och då ska ni veta att jag inte ens har TV, råkade få en glimt av nämnda program hos mina svärföräldrar en (1) gång. Mycket söt och charmig man måste jag säga! Tur för honom att jag är lyckligt förlovad :-D

Nä, fasen vad illa det där lät... Jag menar att den tjej eller kille som får honom nog blir lika lycklig som jag är i mitt liv.

Kram!
 

heeeeeeeeeeej

Skrivet av  Myzan & Co
åh, va roligt att "se" dig gumman!
hoppas att ni mår som ni förtjänar - dvs strålande!
pluggar du fortfarande *nyfniken*
hur mår barnen, stora nu kan jag tänka *ler*
kramelikram
 

Halloj!

Skrivet av  Jenny m. Maja -02 och Nemo -03
Vi mår jättebra! Jag pluggar fortfarande till lärare, träslöjd just nu och fram till sommaren. Hur kul som helst, lyxigt avbrott i teori-träsket.
Maja och Nemo går på dagis båda två, på samma avdelning vilket är skönt för då har de tryggheten i varandra på ett dagis som lämnar mycket i övrigt att önska på alla möjliga plan :-( Nåja, vi har bestämt oss för att stå ut tills vidare, eftersom det i dagarna blev klart att vi flyttar framåt sommaren. Vi ska köpa min farmors sommartorp i Österåker och bosätta oss där permanent. Härligt!
Är inne på FN då och då, men är mest verksam på Feministiskt föräldraskap, om någon undrar vart jag blivit av :-)

Nu ska jag fixa lunch till barnen. Lite tidigt, men av gnället att döma går de fortfarande på sommartid :-)

/Måndagsledig Jenny
 

jaaaaaaaa

Skrivet av  Åza m Gabriel-02 & Victor 040414
Han verkar ju vara en gose-myse-björn typ =)och han sjunger som en gud! HEJA DANIEL!!
 

en till

Skrivet av  Myzan & Co
med bra smak ;)
kramelikram
 

Japp =)

Skrivet av  KIKI*med 6 barn*
Daniel ÄGER!!!

KIKI snart 39 år gift med 6 barn! och kör en 7-sitsig Renult eller en Opel Omega!!!
 

oki

Skrivet av  Myzan & Co
du vinner i både aktningsvärd ålder och bil...
men vänta du bara snart e jag ikapp i ålder och vi ska köpa en minibuss ;)
kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
 

Har nog missat nat...!!! ;)

Skrivet av  Åsa med Herman
Far nog spana lite pa denne Daniel pa natet... *nyfiken*

;)
 

*ler stort*

Skrivet av  Åsa med Herman
Jaa... jag HAR missat nat....

Vilken goding! ;)

(Fran en gift 31-arig smabarnsmamma som kor en SUV... *s*)
 

Glomde tillagga

Skrivet av  Åsa med Herman
att vi har plats for ATTA i min bil...! *ler*
 

visst

Skrivet av  Myzan & Co
har du missat nå *tycker synd om*
kanske kan man lyssna på TV4\'s hemmis???
eller så får du be någon här hemma i Svea Rike att spela in resterande program till dig i julklapp ;)
kramelikram
 

För ett par

Skrivet av  Ylva
veckor sedan skrev jag ung samma som du till några mail-kompisar! Jag har aldrig följt liknande program tidigare - men jag är slav under Idol och Daniel! Hans röst!

/32-årig tvåbarnsmor med Audi Avant
 

*fnissar*

Skrivet av  Myzan & Co
det är juh skönt att veta att jag inte är ensam iaf *ler*
visst är det lite kul att vara "Idol-dyrkare" ;)
kramar från oss
 

hihi

Skrivet av  Madde m.Elias (+Saga &Hannes)
Han är ju helt bäst tycker jag med.
Rösten är ju helt kollosalt bra.
 

Artiklar från Familjeliv