Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Lilla röda traktorn?

Skrivet av Kattis m Theo & Pyret v 11
Är sugen på att köpa hela setet med figurer som finnsi årets leksakskatalog. men var? Verkar inte finnas på BR. Vet nån om den finns på ToysRus? Eller nån anna stans? Har sökt på nätet, men inte hittat något. :-/
Svar på tråden: Lilla röda traktorn?

hmm

Skrivet av  Nina m. Colin dec01 & Aimee juni03
tyckte jag såg dom på Briobutiken?!!
 

Leklustbutikerna

Skrivet av  Åza m G-02 & Victor 040414
har den men det kanske inte finns någon sån där du bor (butikerna heter oftast något annat).
 

Tänker göra samma

Skrivet av  Lisa o Adam 8/2
men har samma problem, Briobutiken står det ju, men vad är det för butiker egentligen??
 

hittade den i Uppsala nu

Skrivet av  Lisa o Adam 8/2
där finns det på Lekia. Du kan gå in på Briobutiken.se o söka efter deras butiker där. Såg att det fanns pussel också för 59:- nu (annars 79:-)
 

Hm...

Skrivet av  Kattis m Theo & Pyret v 11
där finns ju lilla röda traktorn, men inga andra figurer. Jag skulle vilja köpa hela setet med alla figurer och lekmatta... irrieterande att det ska vara så svårt att hitta...
 

Kattis!

Skrivet av  Annica, Leon o Lillebror
Har du kollat i Brio-butiken i 5:anhuset, Nordstan? Har oxå tänkt köpa Lilla röda traktorn, men har inte börjat leta ännu. Säg gärna till om du hittar det du söker!

Kram,
 

jo, men visst fanns det

Skrivet av  Lisa o Adam 8/2
alla figurerna? Fast du har rätt, jag såg inte heller det där setet med lekmattan, fast det kanske finns i butiken, man får väl ringa o kolla. Tydligen har alla lekia-butiker bytt namn till briobutiken.
 

Nej

Skrivet av  Kattis m Theo & Pyret v 11
om jagf söker på Lilla röda traktorn på Briobutiken.se så visas två varianter av den röda traktorn och två pussel.
Jag har mailat affären i femman, hoppas få svar snart.
 

sök på bondgård

Skrivet av  Lisa o Adam 8/2
då kommer de upp allihopa, fast inte det där "setet"..
 

Jo

Skrivet av  Kattis m Theo & Pyret v 11
nu listade jag bara upp alla Bondgårdssaker och då kom dom andra figurerna upp också. Fast inte hela setet.
 

Det fanns i Brio-katalogen

Skrivet av  Kristina & Gustav & lillebror
som kom på posten häromdagen så jag antar att det finns i Brios butiker?
 

Artiklar från Familjeliv