Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Jaha...

Skrivet av Åsa med Herman, i Sverige! :-)
landade igar förmiddag och 12 timmar i Sverige var allt Herman behövde för att bli magsjuk..... Om det var "äkta" magsjuka eller bara utmattning (han fick bara 3 timmars nattsömn på planet...) som gjorde att han spydde vet vi inte men spytt har han gjort halva dan i dag i alla fall... Stackarn... :-(
Men nu verkar han lite piggare och har t o m ätit och fått behalla tva pepparkakor! Nu vill han ut och titta på farfars grävskopa! *ler*

Annars var det jättekul att äntligen få se familjen här hemma igen!

Många kramar från en som har problem med det svenska tangentbordet... *fniss*
Svar på tråden: Jaha...

välkomna hem :)

Skrivet av  Myzan & Co
trist med kräkningar, hoppas det "bara" är sömnbrist, jetlag och att magen/kroppen inte riktigt hunnit ikapp liksom.
kramar från oss
 

Det var nog bara det!

Skrivet av  Åsa med Herman, i Sverige! :-)
För efter enliten tupplur blev han sitt vanliga jag igen! :-)

*kram*
 

va skönt :) *IMT*

Skrivet av  Myzan & Co
 

Hej!

Skrivet av  Nanna m Jonna 9908 o Tilda 0201
Välkommen hem :-)
Hur känns det att vara hemma nu? jobbigt? Eller mer splittrat kanske?
Hoppas Herman repar sig fort, kan ju vara all uppståndelse plus saknad nattsömn :-)
 

Tack!

Skrivet av  Åsa med Herman, i Sverige! :-)
Har inte varit hemma i pappas (och mammas) hus än eftersom vi bor hos Pers föräldrar men visst kändes det tomt och sorgset i fredags när pappa och min bror kom hit för att hälsa oss välkomna hem och mamma inte var med.... Gissar att det blir värre när jag åker hem till pappas (och mammas) hus...

Herman mår som vanligt idag så det var nog bara utmattningen som gjorde honom lite sjuk...

*kram*
 

Välkomna hem!

Skrivet av  Kattis m Theo & Pyret v 17
Trist att börja med kräksjuka, hoppas du och Per klarar er!
En tanke; pepparkakor kanske inte är det bästa när man varit magsjuk eftersom det är lösande...
Många kramar och hoppas ni fråm och med nu får en härlig vistelse!
 

Pepparkakor

Skrivet av  Åsa med Herman, i Sverige! :-)
innehaller ingefära - kanon för illamående! :-) Han var inte lös i magen sa det funkade ju i det här fallet!
Vi gissar att det var utmattningen som gjorde att han kräktes för efter en liten tupplur var han som vanligt igen! Och hungrig! *ler*

Kram
 

Välkomna hem till vinterSverige:o)

Skrivet av  Catrin med Ville 031013 & Freja 020113
Ja, suck vinterSverige innebär tyvärr även vinterkräksjuka. Här har hela familejen legat däckad idag igen. Bara några veckor sen vi senast var kräksjuka:o( Fast det är ofta över inom ett dygn iaf:o) Hoppas Herman är frisk till imorgon!

För några år sen när mina föräldrar bodde i USA firade jag varje jul där. Föredrar att ha dem och julfirandet i Sverige:o) Tänker ofta tillbaka på den tiden och blir lite nostalgisk när jag läser dina inlägg:o)

Kram!
 

Välkomna!

Skrivet av  Lena
Nu bleeev det ju vinter också, härligt! Skönt att Herman är bättre, en annan skulle ju inte heller må som en prins efter 3 timmars sömn på planet, och så jet-lag på det!!
 

Artiklar från Familjeliv