Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

God Jul!

Skrivet av Jolin
Vill önska er alla en god jul och så vill jag skänka en speciell tanke till min kompis Mikaela m. familj i uppsala! Hoppas julen blir OK för er trots allt...! Kram!
Svar på tråden: God Jul!

Åh, vad du är snäll.

Skrivet av  Mikaela med Timothy bf 16/1
God jul på er också, vi har börjat komma lite i form nu en vecka efter beskedet. Men det blir ju ingen rolig jul, Anders kom till Uppsala idag så det känns skönt iallafall. Men vi skulle ju fira jul med farmor och farfar i mellandagarna och vi har inte berättat för Timothy ännu att farmor gått bort, det känns som om han inte riktigt förstår nu när vi är här, men jag vet inte riktigt ur vi ska ta upp det, åh, det känns så jobbigt, han bodde ju hos dom för bara nån vecka sen en hel helg.
Men vi ska försöka ha en trevlig jul här i Uppsala och så får vi ta tag i resten när vi kommer till Göteborg, begravning osv, men det är ju förlossning då också, blä orkar inte tänka på allt.
Men ha en riktigt bra jul, så hörs vi sen.
Kram Mikaela
 

Kram på dig!!

Skrivet av  Jolin
Men vad hade hänt? Eftersom du skrev att dom hade hittat henne död? Var det Anders som gjorde det?

Förstår att det är jobbigt att berätta för Timoty, det där kan inte vara lätt..speciellt inte eftersom han träffade dom mkt iom att dom passade honom en del...
Nu får vi se till att han lär känna mig så ni kan få barnvakt på annat håll!
Han kommer säkert inte förstå fullt ut men barn brukar hantera sånt där bra ändå, han kommer nog prata mkt om henne och om himlen och så där och så får man svara så gott man kan...
Alva var ju inne i en döden period för ett tag sedan och det var inte kul att förklara och jag bävar för att berätta ett sånt besked som ni har framför er :(

Kram, jobbet frågar om dig och du finns i våra tankar!
 

Det var hjärtat som la av under natten

Skrivet av  Mikaela med Timothy bf 16/1
så Anders pappa hittade henne på morgonen.
Kram Mikaela
 

oj

Skrivet av  Myzan & Co
beklagar sorgen och skickar xtrakramar från oss
 

*

Skrivet av  Myzan & Co
 

Artiklar från Familjeliv