Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hallå! Nyis här!

Skrivet av Charlotte med sessorna
Hej allihopa. Jag har en tjej som är född -01 så jag tänkte att vi passar in bra i den här gruppen. Emma går att jämföras med Lotta på Bråkmakargatan. Hon är VÄLDIGT bestämd och skriker gärna till när hon inte får som hon vill. Och viljan är det inte fel på. :) Men hon är ju också självklart världens goaste unge! Ja, åtminstone delad första plats med lillsyrran Amanda.
Jag har en känsla av att jag kommer att få be er om många råd då Emma har blivit så mycket treåring..
:)
Svar på tråden: Hallå! Nyis här!

Hej, och välkommen

Skrivet av  Nerica med Tove + 2
Jag har tre tjejer. Emelie, Elin och Tove födda aug 97, jan 99 och dec 01.
Toves humör är det heller inget fel på. Hon har varit väldigt lugn och snäll tidigare men är precis som din Emma. Mao väldigt mycket 3 år....
Som sagt välkommen hit och hoppas du ska trivas :)
 

Välkommen hit här!!

Skrivet av  KIKI*med 6 barn*
KIKI här jag har 6 barn och ett barnbarn på gång i feb-05 mina barn är födda: nov -87 gånger 2(flickor, dec-90(flicka), maj -98(pojke), mars-00(flicka)och sist men inte minst Jesper i jan -02 det är ju tackvare honom som jag finns här på denna sidan(den bästa som finns!! *ler*)
Mer om mig i infon

Ha de godis

KRam
 

Välkommen!

Skrivet av  Sanna m Sacha 18/12-01
Här har vi också en treåring med temperament...Driver oss till vansinne med jämna mellanrum, men däremellan är han världens goaste.;-)
Mer om oss i infon.
 

Välkommen hit

Skrivet av  Ingela m Elias 020131 & Alvin 040102
här kommer du säkert att trivas.
 

välkommen hit :)

Skrivet av  Myzan & Co
mer om oss i min info,
kramar från oss
 

Hej och välkommen!

Skrivet av  Millan m. Liam & Måns
Jag är Millan, mer kan du läsa i min info.

Har också en typisk treåring som ena stunden är så stor, och nästa så liten.

kram
 

Artiklar från Familjeliv