Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vi vill gratta alla..

Skrivet av Lotta m. Lucas -01 & bebben v.7
..små busar som fyllt 3 den senaste tiden! Har inte varit så aktiv här inne..
Ett stort GRATTIS till er ivarjefall!!!
Svar på tråden: Vi vill gratta alla..

Grattis Lotta!!!!

Skrivet av  Jenny med Kristian 28/12-01 + bf 16/2
Va roligt att du väntar smått! :o))))
 

Haha, tack!!! =)

Skrivet av  Lotta m. Lucas -01 & bebben v.7
Bara väntade på att någon skulle reagera =)) Men...jag är ju inte sååå himla aktiv härinne, så folk tänker kanske inte på det. Förutom du då =)

Hur mår du då? Inte långt kvar ju! Själv ska jag snusa på nyfödd bebis imorgon!! *weee* En kompis till mig har fått en liten Wiking natt till igår.
 

Nä, jag är inte heller...

Skrivet av  Jenny med Kristian 28/12-01 + bf 16/2
...så aktiv för tillfället, men det kanske blir mer skrivet när jag går på mammaledighet.

Jo tack, jag har faktiskt haft en väldigt bra och lätt graviditet den här gången. Så pass att jag häromdagen fick påminna Antony om att jag är höggravid och faktiskt börjar tycka att saker och ting är liiiite tunga ibland. Han rodnade lite och erkände att han knappt tänkt på att jag varit gravid hittills, så det var tur att jag påpekade det. :o) Men det ska bli VÄLDIGT skönt att sluta jobba. Tre tunga veckor kvar...
 

men

Skrivet av  Myzan & Co
ett jättegrattis till bäbismagen :)

var så upptagen med att läsa alla hälsningar till Vincent och skriva ett tack så jag kollade inget annat inlägg...

va skojigt med ett syskon till Lucas. själv börjar jag snart nedräkningen ;)

kramar från oss
 

*Fniss*

Skrivet av  Lotta m. Lucas -01 & bebben v.7
Tack!!! Vet att det är lite väl tidigt än för att "ropa hej", men jag är så lycklig så det är inte klokt!!
Fick ju MF i höstas, så man vågar inte ta ut allt för mycket än... (Fast båda gångerna jag har fått mf så har det varit i v.5, så jag har passerat mitt första hinder nu..=))

Tack gulliga du! Hur länge är det kvar för dig nu?
Lycka till när det nu blir! =))
 

halloj

Skrivet av  Myzan & Co
håller tummarna stenhårt att lilla bäbisfröt bitit sig fast ordentligt nu!

jag har bf 28/2, men hoppas på att lilltjejen tittar ut lite tidigare.
Vincent kom juh på bf och Felix var 10 dar tidig *ler*

men bara för att det är en oplanerad bäbis, tjej och jag har sån otrolig foglossning så får jag väl gå över tiden typ 2 veckor :/

kramelikram
 

Artiklar från Familjeliv