Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Södertälje?

Skrivet av R
Hej!

Letar med ljus och lykta efter fler kompisar i Södertälje. Jag är 27 år, har ett barn, relativt nyinflyttad, glad, verbal, ganska vanlig....

Vill du ha en ny fikakompis eller dyl? Hör av dig till mig!

Svar på tråden: Södertälje?

varför bara i södertälje?

Skrivet av  sthlmstös
varför inte i sthlm också??? jag finns ju här...
 

Spelar ingen roll...

Skrivet av  R
exakt var man bor. Jag har inte bott så länge i Södertälje och har inga egna vänner här, bara min mans kompisar. Mina egna vänner är utspridda över resten av Sverige och därför tyckte jag att det kunde vara kul med vänner på lite närmare håll. Men Stockholm är ju nära...

Vem är du? Berätta gärna mer om dig själv!

Kram
 

hej igen!

Skrivet av  sthlmstösen igen..
har inte varit inne på ett tag, annars hade jag svarat tidigare...jag bor i sthlmsinnerstad och är gravid, jätteensam känns det som och har inte kvar en endaste tjejkompis som fortfarande vill gå ut och fika, promenera eller göra såna här alldagliga saker som de flesta mammor och gravida brukar göra...jag är 23 år förresten, älskar barn och allt som har med familjeliv att göra,och jag älskar att lära känna nya människor -vilket jag nu inte kunnat göra sedan jag blev gravid..
har du nån adress så att man kan skriva till dig?
 

Hej!

Skrivet av  Rebecka
Vad spännande att vara gravid. Hoppas att du mår bra. Själv mådde jag kanon under hela graviditeten som tur var. Jag hade bara problem med nästäppa vilket iofs höll på att driva mig till vansinne =). Nu är min son fyra månader och det är fortfarande jättespännande varje dag. Skriv gärna till mig på [email protected]

 

Artiklar från Familjeliv