Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

I Örebro

Skrivet av Rosenlundskan
är de ärliga lite intelektuella tjejerna med intressen och ideer slut????
Jag vill göra massor!!!Dock inte för MÅNGA krogsvängar,har alla medaljer där redan.
Jag är 34,läser massor jobbar som barnsjuksköterska och har läst massor med ditt och dattkurser på högskolan.
Jag är mamma till en 8 årig pojke *livets mittpunkt* och är tokig i min kille och vårt fantastista boeende.
Jag har hästar,försöker vara ambitiös med dem men har MASSOR av andra intressen.....
Glad och väldigt rolig snäll och generös är jag ganska busig också.Lagar himmelsk mat,och är ett proffs att tala med när det kör ihop sig...då ploppar den där lilla terapeuten fram som vi slår huvudet av när vi inte behöver henne längre
Gillar inte avundsjuka eller snarstuckna torra människor....finns du min nya goa bästis??? Åker du skidor?????
Svar på tråden: I Örebro

Oj här snubblar man in

Skrivet av  Mortorio
på ett forum som man inte varit på förut för att bara kolla vad det kunde vara för något.
Jag själv bor också i Örebro med min man och min son på drygt tre år (och en som tittar fram i januari).
Jag söker också kontakt med folk i Örebro eftersom alla mina gamla vänner antingen bor i stockholm eller Göteborg.
Jo då krogens medaljer har jag också tagit, och i Örebro så finns det inte så många åtråvärda medaljer att ta överhuvudtaget tycker jag. Jag är 29, men fyller trettio i februari.
Avundsjuka och snarstuckenhet är inte något som ligger för mig, snarare tvärt om och jag älskar skidor (slalom) åtmindstonde så gjorde jag det när det begav sig.
Jag är själv student och ska plugga till socionom. Jag är konstnärligt lagd och tycker foto, målning och annat pyssel är jättekul.
 

Varför har du inte sagt det?!

Skrivet av  Miko
Att du bor HÄR menar jag?! :)
 

Oj vet inte

Skrivet av  Mortorio 26 dagar kvar
brukar inte säga det när som helst, så du gör det du med?
Maila så fikar vi ;)
 

Japp, alltid bott här...

Skrivet av  Miko
Dvs. längre än dig *pekar på åldern i infot* ;-P

Mailar när trollen sover!
 

*väntar*

Skrivet av  Mortorio 25 dagar kvar
=D
 

Ett tillägg.

Skrivet av  Mortorio
[email protected]
 

NU har du mail! (imt)

Skrivet av  Miko
 

Förutom att jag

Skrivet av   Karonesse
bor i Kga och inte har barn *ännu* verkar du vara rätt lik mig.

Hojta om du vill ha mailadress...
 

Hej du kgabo

Skrivet av  Mortorio
Min man ska börja skiva på eran tidning örebrokurren :)
Är det trivsamt i KGA?
Jag har inget emot att maila i alla fall, om jag inte är helt utanför mallen vill säga.
Min mailadress finns att finna övanför ditt inlägg.
 

Hejhej!

Skrivet av   Karonesse
KGA kuriren läses vid köksbordet under djup tystnad. :-)

Jo jag trivs i Kga, men skulle gärna bo någonannanstans - om jag får ta med mitt hus!

Mailadress: [email protected]
 

KGAkurren menar jag så klart!

Skrivet av  Mortorio
...
 

fd. kgabo här

Skrivet av  LisaV
hejsan mina föräldrar bor i kga fortfarande. jag gick på skranta när jag bdde där
 

vi finns lite här och där =)

Skrivet av  LisaV
jag är 24 bor i öret med sambo och dotter som fyller 4 idag :D jag är en mkt social flicka, jag har precis blivit arbetslös men hoppas att det ska lösa sig.
har mail: [email protected]
 

Hallå där

Skrivet av  Mortorio
det var inte igår!
När ska vi fika igen då?

Har du hört, jag har varit för duktig under min graviditet, ring så tar vi en mellandagsfika och snackar lite!!!
Så kan ungarna leka i borgen.
Hälsa stumpan och gratta!
 

kan man vara

Skrivet av  LisaV
för duktig ? =)
 

Uppenbarligen

Skrivet av  Mortorio
alltså, jag har varit duktig och försökt ta körkortet, fixa studierna, fixa julen med städning och alla paket. Brytet kom väl när min man fick reda på att han inte skulle ha kvar jobbet, så jag var för duktig i mitt liv och tog det inte lugnt med kroppen så att säga. Stress stress stress.
 

Artiklar från Familjeliv