Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vad göra i Ullared!?

Skrivet av shoppingsugen!
Funderar att svänga förbi Ullared nästa vecka när vi åker hem från vår semester i Göteborg, blir bara en liten omväg! Nu tror jag inte min man och barn är så sugna på det, men finns det kanske nåt annat för dom att göra medans jag shoppar? Finns det nån strand i närheten eller nåt annat kul som två tjejer på 4 och 7 kan uppskatta?
Svar på tråden: Vad göra i Ullared!?

Räcker upp handen!

Skrivet av  Lene m 4 barn
Jag bor 3 mil från Ullared, och är dessutom uppvuxen lite utanför samhället :c) Det finns en jättefin lekplats en liten bit från entrén till Ge-Kås (man går förbi entrén sas, förbi en toalettbyggnad)Om man är uppe på parkeringen så finns det en fin badsjö med brygga däruppe, det är skyltat. Det är nog det som finns, förutom diverse affärer...Fråga gärna, om det är nåt mer du vill veta!
 

Tack för svaret!

Skrivet av  shoppingsugen!
Va bra då ska dom väll kunna roa sig några timmar om det nu inte regnar! Jag har bara vart på Gekås en gång och det var för 8-9 år sen så jag antar att det förändrats en del, verkar iallafall mycket större nu! När vi var där kom vi nån timme innan öppning och redan då var det lång lång kö... är det likadant med köerna nu? Vi kommer nog komma dit mitt på dagen, onsdagen den 21:a, tror du man behöver köa länge då?
 

De har precis byggt ut....

Skrivet av  Lene m 4 barn
...och de säger att det ska minska köerna mycket (även fler kassor) Den 21:e KAN det väl dock vara risk för kö, iaf om det fortf. är dåligt väder (*vill inte*) iom barnbidraget kommit precis. Men det är nog inga längre köer...Ett tips är att köpa regnställ, väldigt bra och väldigt billiga! Även underkläder+sockar är kanon.Overaller och vinterkläder har väl också börjat komma då. Leksaker.I källarplanet finns cd-skivor, DVD, VHS, elgrejjer typ kaffekokare, strykjärn och sånt.
Ha så kul!!
 

Artiklar från Familjeliv