Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Myshelg på tu man hand...

Skrivet av Anna -snart barnledig en helg!!!
Hej!
jag och min man firar bröllopsdag i oktober och har blivit erbjudna barnvakt en helg. Tänkte ta in på nåt mysigt hotell i Stockholm/Uppsala med omnejd... Någon som har ett bra tips??? Gärna ett hotell med pool/ spa eller bubbelpool/badkar på rummet...

(Måste inte superlyxigt men inte heller billigt.)

Tacksam för svar!
// Anna
Svar på tråden: Myshelg på tu man hand...

Park inn i Solna

Skrivet av  Lotte
har jag och min sambo haft myshelg på! Det var en minisvit, erbjudande då vi var där, men de är inte dyra överlag tycker jag. Iaf var det verkligen mysigt, för vi hade ett stort jättefint badrum med både bastu och bubbelbadkar. Och ett litet "TV-rum" samt ett sovrum. Fin frukostbuffé och dessutom ligger hotellet i en galleria/köpcentrum, en dröm för mig som älskar att koppla av med shopping också! Lätt att ta sig in till riktiga "stan" med tunnelbana runt hörnet. De har en hemsida, men jag kan inte adressen, fast du kan ju prova med www.parkinn kanske?
 

Tack!

Skrivet av  Anna -snart barnledig en helg!!!
för bra tips! Ska genast kolla upp det! Är ju på "rätt" sida av stan också, eftersom vi bor i Uppsala, hihi!
Kul med shopping oxå... kanske kan lämna av maken på Råsundastadion om det går nån fotbollsmatch så att jag kan få handla lite!

Ha det!
// Anna
 

Vet du vad det kostade?

Skrivet av  ann
hittar inga priser och inget om att man kan boka rum med bastu heller:(
 

Jag var in på hemsidan

Skrivet av  Lotte
för att kolla om det gick med www.parkinn.se - och det gick! Sök på Solna, så kommer du rätt, sen "paketerbjudanden" eller något sånt (längs till höger). Där fanns vårt erbjudande med svit med bastu och bubbelbadkar (och champagne och frukt!), 750 kr per person såg jag. Men sidan verkar inte ha blivit uppdaterad på ett tag, det stod något om påsk (? minns jag rätt nu?! osäker)så du kanske helt enkelt får ringa och fråga.
 

Artiklar från Familjeliv