Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Godkväll

Skrivet av Lena & Anton
Anton sover redan gott eftersom han ju inte sovit middag idag. Sista penicilinen blev nedtvingad i den lille kroppen idag så nu får vi hoppas att han ska få bli ordentligt bra.

Vi har shoppat lite idag med :) till storasystern blev det jeans, 2 toppar, mjuk bh-topp, Inkamössa och första "riktiga" bh:n....560:- bra va\'?
Jeansen kostade 400:- men när vi kom till kassan så var det 50% på dem *gottar sig*

Jag har ont i kroppen som av influensa igen, är det nån skit som inte bryter ut eller är det reumatismen?
Var och tränade igår (bas-puls) och kände mig i högform :) funderar minsann på att testa medelgympan nu. När jag kommit hem från gympan och satt mig ner en stund så kommer värken, var tvungen att ta Ipren igen :(.

Är så svårt att veta om jag ska träna eller inte? Jag mår ju inte dåligt, pyttelite snuvig på morgonen och inte mer, värk efter gympan eller på råkalla kvällar är det enda.

Hmmm...ska kanske försöka få en "egen" doktor att vända mig till med mina frågor. Är ju så dumt att mina bara slutar och att jag nästan bara har ont på de kalla årstiderna.

KRAM

Svar på tråden: Godkväll

Gokväll!

Skrivet av  Britta&Olivia
Här ska vi just natta Olivia. Har börjat projekt vänja sig vid att pappa fixar. Hon är otroligt mammig just nu.

Tror nog du har det latent i kroppen just nu, så ta det lugnt med träningen. Prova ingen medelgympa ännu. Vänta till du är bättre. Själv åker jag på vrålförkyling varje gång jag anstränger mig just nu. Fattar inte, men det är väl nåt som ligger bakom hela tiden.

Härliga fynd du har gjort. Vi får ligga lågt i år. Har ju en födelsedag i nästa vecka också. Stora tjejen fyller 15 då.

Kramis!
 

Artiklar från Familjeliv