Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tungt...

Skrivet av Pehtra med Jesper + bf 7/2
Jag har vänner som fortfarande saknas nere i Thailand. Jobbigt att inte veta vad som hänt dom.

Trots allt så kan det ju vara så att de lever, men ju längre tiden går desto större är risken för att de inte finns i livet.

Ta hand om er
Kram Pehtra
Svar på tråden: Tungt...

håller tummarna

Skrivet av  ~*Nina med Jennifer & Lucas*~
att ni får ett positivt besked snart..

förstår verkligen att det är tungt!

kram
 

Åh, Pehtra....:(

Skrivet av  Lena & Anton
Hoppas innerligt att dina vänner klarat sig trots dåliga odds. Så himla jobbigt att inte veta.

Satt igår och hjälpte en vän att söka på listorna efter hennes vän....så många namn, men de flesta är ju iallafall överlevande så hoppet lever ju.
(om det nu tröstar :(..)

Stor kram
 

Skickar...

Skrivet av  Britta&Olivia
en stor kram. Tumhållning förstås. Men det är klart, allt eftersom tiden går.....

Tänker på er.
 

Kramar kommer...

Skrivet av  Therese o Theodor
här! Hoppas att det bara är så att dom inte har haft möjlighet att kontakta anhöriga.

Stora kramar
 

håller tummar å tår

Skrivet av  Karro med Robin 021003 & bebis 041225
och hoppas att dom är i livet

Kram
 

Skickar kramar

Skrivet av  Elin & Emilia
och hoppas ni får besked snart. Kramar i mängder från oss.
 

Sitter i samma...

Skrivet av  Anna & Leo (som är utan nätet from 31/12)
...situation.
Har vänner där nere jag oxå som både är hittade och några som inte blivit funna ännu :(

Det är fruktansvärt det som har hänt och det känns så hopplöst att sitta här hemma när man allra helst vill vara där o hjälpa till.

Hoppas innerligt att våra vänner kommer hem med livet i behåll!

*stora kramar*
 

Många kramar

Skrivet av  Katariina & Emma & Lillen v26
och hoppas att du snart får höra av dina vänner och att det blir positiva besked. Otroligt jobbigt och tungt att bara vänta och inte veta. Många kramar från oss!!!
 

Kramar

Skrivet av  Eva & Tilde
Kan bara ana vad du går igenom just nu, men jag förstår att du slängs mellan hopp och förtvivlan. Håller tummarna för att dina vänner ska återfinnas vid liv.

Många kramar
 

Artiklar från Familjeliv