Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

morron

Skrivet av ~*Nina med Jennifer & Lucas*~
säger väl jag då.. vad dåligt med morgoninlägg det blivit på sistone??

nu har även jag blivit sjuk.. :( kom hem från jobbet igår kväll med huvudvärk och halsont och lite feber!
usch..bra tajmat till nyår åxå! *suck*

så..här lär det väl bli en innedag idag, såklart.. ska slöa på soffan en hel del hade jag tänkt och hoppas på att mattias tar ut jennifer en liten stund!

kramisar
Svar på tråden: morron

Gomorron!

Skrivet av  Britta&Olivia
Låter mysigt med innedag. Här är regn och rusk. Själv börjar jag äntligen repa mig efter förkylningen och Olivia har sovit riktigt gott. Fast så har jag ju bara en - men jag har ju haft två små också en gång.

Tänker på det när jag läser hur ni har det. Min stora tjej var ett yrväder hon med, medan den lille var snäll och mest sov och åt.

Vet inte vad vi gör här idag egentligen. Håller på med mina extraknäck litegrann. Ligger efter, men tog ett tag igår så nu vet jag vad som behöver göras.

Tittar säkert in här snart igen.
Ha en bra dag!
 

Godmorgon

Skrivet av  Lena & Anton
Nu sitter barnen och äter frukost och jag sitter med dagens andra kopp kaffe. Riktigt skitväder har vi här med regn och blåst - Göteborgsväder.

Vi ska nog dra en sväng till gamla mormor sedan och fika lite. Det var längesen nu och jag längtar nått förskräckligt efter den lilla raringen.

Hoppar nog över träningen idag eftersom jag fortvarande känner mig pyttelite förkyld.

Är hur trött som helst och verkar kunna sova jämt. Jättekänslig är jag med nu för tiden. Satt och grinade när vi tittade på "the Teminal" med Tom Hanks och han schabblade bort sina matkuponger och blev hungrig :)
Borde inte vara så trött eftersom Anton ju faktiskt sover ända till kl 8-8.30 på morgnarna.

Nåväl, det går väl över :)

Kram
 

hoppas...

Skrivet av  Anna & Leo (som är utan nätet from 31/12)
...att du inte blir sämre vännen!

*kryapåkramar*
 

Artiklar från Familjeliv