Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tack för era tröstande svar :0)

Skrivet av Lia m Saga + lillen v 26
Det var verkligen en otäck olycka. Jag ringde killen som körde igår och hörde hur han mådde. Han hade varit väldigt orolig för mig och magen. Var nog bra att vi pratades vid om hur allt gick till och hur vi upplevde det.

Mår ganska bra dagtid men drömmer väldigt mycket. Gråter eller pratar om det i sömnen. Micke får väcka mig hela tiden.

På Måndag ska jag köra igen.. Känns ok säkerligen pga att jag inte satt bakom ratten när det hände..

Magen växer som bara den och jag har nu gått upp 7 kg redan. Bebin är helvild i magen och ibland kan man nästan ta tag i en fot som sticker ut. Lite alien-känsla... Kram på er
Svar på tråden: Tack för era tröstande svar :0)

Kramis!

Skrivet av  Annisan m oktoberpojkarna -02 & -04
Hua vad otäckt, speciellt otäckt eftersom du är gravid. Men skönt att höra att både du och bebisen i magen mår bra fysiskt.
Tror att det är bra att prata om det mycket, så kanske man kommer över det snabbare.

Hoppas att du kan blr sjukskriven ett tag och ta igen dig.

Kramis
 

*^*kramar om*^*

Skrivet av  .:caya m elvira & vidar:.
hade inte möjlighet att kramas om igår men jag kramas lite extra idag
måste fråga om du fått nån sovdos med dig hem o möjlighet att prata med någon om det. det är så otäckt med olyckor o många kan nog behöva att få prata av sig om sin oro o bli kvitt sina mardrömmar.

ta hand om dig vännen och klappa om magen
*^*varma kramar*^*
 

Artiklar från Familjeliv