Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hoppla Djurgår´n

Skrivet av Boomer
...vad spö ni fick :-)

Tur att ni har några chanser till...fast det blir nog bara 3 matcher till.

Tjurigt att mina favoritlag möts redan...

Svar på tråden: Hoppla Djurgår´n

:))

Skrivet av  Migoo
Gissa om vi mös framför TVn igår. Men det står ju bara 1-0 så mycket kan hända ännu. DIF är inget soplag å får de ordning på spelet så blir de skitfarliga! Men just nu sitter man fortfarande å ler åt den förkrossande segern igår.

Trist däremot är ju de låga publiksiffrorna. 6550 pers i Globen i ett slutspel?? jösses... Det var ju helt dödstyst långa stunder, om vi bortser ifrån livet från Frölundafansen då förstås :) Jag tyckte det var pinsamt att nästan enda gången DIF-fansen vakna till var när de börja skrika "Hata Lärking...". Hade de inte ögonen med sig och såg att det ju var deras egna slagna hjälta på isen som inte klara av att spela hockey igårkväll?

Jaja det är en ny match i morron. Jag tippar på att det blir en helt annan matchbild. Troligtvis ett ordentligt taggat Djurgården som vill hänga kvar.
 

inget soplag??

Skrivet av  Sportmats
Du skriver att DIF är inget soplag... ett lag som noterar 2-16 på två matcher är inget annat än ett riktigt sopgäng. Snacka om att skämma ut Stockholm. DET SKULLE AIK ALDRIG GÖRA!
 

hahahaha

Skrivet av  Migoo
Nä för AIK ligger där dom hör hemma:) Ett snäpp längre ner.
 

Spelar som sopor men knappast ett spolag

Skrivet av  Migoo
Nu är det väl så iofs att de har spelat som sopor men det innebär ju inte att laget i sig är ett soplag.
Delar av gårdagensmatch förde de ju faktiskt och pressade på. Lika så uppe i Stockholm.
Sen att de inte bytte in Petter mycket tidigare är ju iofs något man skulle kunna ifråga sätta. Med honom i målet lär det se helt annorlunda ut uppe i Globen.
 

:-((((((((

Skrivet av  Glad Djurgårdare
No Comments
 

Artiklar från Familjeliv