Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

HEJA VF !!!!!

Skrivet av LINN
GUUUUUD så skön denna seger va!!!!! Sicket tryck i Scandinavium. Nu tar vi HV på måndag !!!!
Svar på tråden: HEJA VF !!!!!

Som det brukar då?:)

Skrivet av  Migoo
Hehe... jo det brukar ju vara ett ordentligt tryck under slutspelet i Scandinavium :) Hade ju glädjen av att se samtliga hemmamatcher förra året och slutspelet var helt otroligt!

Trist att bara få nöja sig med radion igår. Har ju inte canal+ här :(
 

Japp !!

Skrivet av  LINN
Va kul att se alla slutspelamatcher !! Hur lyckas man med det??
Vi försökte få biljetter förra året men det var tokslut. Knappt vi fick biljetter till gårdagens match.
Imorgon börjar ju 4:an visa hockeyn. Liten tröst när man inte kan åka till Jönköping.

Måtte de spöa skiten ur HV i morgon (ursäkta mitt språk) *ler*
 

Inte så lätt nä

Skrivet av  Migoo
Företaget jag jobbade på förut sponsdrar VF. Firman fick 6 biljetter till varje hemmamatch. Eftersom sportintresset inte var så stort där så fanns det i princip alltid biljetter. Så det blev både hela grundspelet och slutspelet som vi gick på :)

Japp, vi håller tummarna för att våra indianer vinner även i morron!!
 

trist??

Skrivet av  sportmats
När turbosnackande Lasse Granqvist är bakom mikrofonen? Du behagar mig skämta aprilo...
 

Fniss !

Skrivet av  Linn
Jag blir alltid så nervös när jag hör honom. Låter som om killen kommer att drabbas av hjärtinfarkt vilken minut som helst som han hetsar upp sig *ler*
 

japp, trist! (imt)

Skrivet av  Migoo
 

Din namne

Skrivet av  Malin
mao min dotter Linn sprang omkring alldeles tokig här i går när sportradion var igång. Frölundakepsen åkte på och av i takt med dansen. Hon är bara fem år, undras hur det blir när hon blir äldre :-) Fast sådan mor sådan dotter.
 

Va sött !!

Skrivet av  Linn
Hoppas att min son blir hockeyintresserad när han blir äldre. Fast det blir han nog när både mamma, pappa och farfar brukar gå iväg på hockey. Det måste smitta :-)

 

Artiklar från Familjeliv