Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hockey-VM

Skrivet av Lisa
Vilken mentalt krävande match det var igår! Skönt att de fick till det till slut. Henrik Lundqvist var lysande!
Blev lite ledsen när Toronto fick storstryk men då kanske Sudden kommer till VM om Flyers tar nästa också, jippi!
Svar på tråden: Hockey-VM

Sundin

Skrivet av  Glad Djurgårdare
Sundin-Sundin- Mats Sundin!!!!!

Värdens bästa spelare. Kommer han har vi guldet i en ask :-)
 

Det bästa med Djurgården är Sudden!

Skrivet av  Lisa
Fast han började väl i Nacka och var inte i Djurgården så länge förrän han hamnade i Quebec. (Jag retas lite!)
Det vore himla kul att få se honom i VM! Jag är fortfarande lyrisk över VM 1991 och 1992. Vilka härliga hockey-minnen!
 

häftigt

Skrivet av  swing
äntligen är det kul med hockey igen
 

Jag hoppas att

Skrivet av  Annika
Sundin och Forsberg kommer til Prag för att försvara desvenska färgerna. Inte minst för sonens skull :)
Han och min man sitter just nu på ett plan til Prag för att se alla kvarvarnade matcher.
Det r häftigt nog att se ett VM, men är ovannämda spelare med så kommer sonen att vara extra lycklig.
Ja, säkert mannen också ;)
 

Foppa kommer inte,

Skrivet av  Lisa
men Sudden och Lidström vore ju inte så dumt! Vad kul att få se det live. Jag är jätteavundsjuk!
 

Tycker att det är på tiden att...

Skrivet av  Lotta
..."Lidas" tackar ja till ett VM.
Han har tackat nej så många gånger nu att det nästan börjar bli lite löjligt!
Sudden hade varit underbart att få se! Han e bäst!
Fast jag undrar lite i mitt stilla sinne vad dessa två skulle kunna tillföra egentligen....slitna och med tidsomställning i kroppen.
Fast kul vore det!
 

Läste det

Skrivet av  Annika
precis, men det blir nog bra ändå :)
Gissa om jag är avundsjuk då ;) De ringde precis och ska nu vila en timme på hotellet innan de går till matchen i em.
 

Artiklar från Familjeliv