Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

HEJA HOLLAND!!!

Skrivet av Sorry!
Svenskar har inte en chans, inte ens med den bosniska Zlatan!!

Svar på tråden: HEJA HOLLAND!!!

Jodå!

Skrivet av  Lidas
Det finns en stor risk för underskattning av Holländarna ikväll. Faller en faller alla heter det ju och tidigare har flera av de starka nationerna fallit så ikväll är det Hollands tur. Det svenska kollektivet är ett av de starkaste lagen i världen mentalt. I andra lag som Holland finns det mest duktiga individualister som förhoppningsvis inte fungerar tillsammans i afton. På dessa grunder har jag spelat 20:- på att Sverige vinner med 4-2 utan verken silvergoal eller straffar! Kom ihåg var ni läste detta!
 

Nej det

Skrivet av  marie med Isak & Liam
kan nog bli tufft men bollen är rund =)
 

HA

Skrivet av  Marie med Isak & Liam
Vadå inte en chans oj oj oj vad vi va BRA synd bara att vi inte hadde turen på vår sida när det kom till straffar.
 

Det enda

Skrivet av  SORRY
ni ALLTID behöver är just turen, det enda som VERKLIGEN kan hjälpa er!? Sorry!
 

?????

Skrivet av  Marie med Isak & Liam
Vi va bättre under så gott som hela matchen handlade absolut inte om någon tur då och likadant var det väll för Holland dom van på TUR det är vad holland ALLTID behöver kom ju in köksvägen också om jag inte mins fel ?? =)
 

Vem

Skrivet av   SORRY
var bättre hela matchen, skojar du!?
Det är alltid bra att homöret är uppe!
 

Nepp

Skrivet av  Marie med Isak & Liam
Skojjar inte och JA humöret är på topp trots förlust just för att vi gorde en sån super bra match.
Är riktigt stolt över svenska laget men jag kan inte riktigt förstå varför man måste klanka ner så otroligt mycket på ett lag bara för att man håller på det andra ?! tyder på osäkerhet tycker jag.
Det va väll tur för dig att dom van, jag kan nog hantera en förlust bättre =)
Ha det =)
 

Ledsen

Skrivet av  Sorry
att jag måste göra dig besviken, men..... egentligen så bryr jag mig INTE att just Holland vann, grejen var att Sverige skulle förlora och det gjorde ni!! hi hi
 

Inte behöver du vara ledsen lilla vän

Skrivet av  Marie med Isak & Liam
Jag bryr mig inte märvärdigt över att sverige förlorade heller utan att dom gorde en super match och knäppte Holland på näsan som trodde att dom LÄTT skulle vinna över sverige HA HA.

Får man fråga varför du så gärna ville se sverige förlora när du inte hejar på Holland !??
 

Ja, lilla vän

Skrivet av  Sorry
Sverige spelade bra, förvånande för annars spelar de förfärligt och för det mesta så handlar det om tur. Hursomhelst så tycker jag att det är rätt att de inte gick vidare, Holland, Portugal bl.a. är mycket bättre på att spela fotboll och det enda rätta är väl att de som kan spela går vidare. Det handlar inte om att ha tur utan om att ha skickliga spelare och tyvärr, såna finns inte i det svenska laget.
 

jo

Skrivet av  Marie med Isak & Liam
det finns det faktiskt hadde vi inte hafft det och Holland va SÅÅÅ mycket bättre så hadde det väll inte behövt avgöras på straffar då borde dom väll enkelt tagit sverige under matchen.
Ett BRA lag som spelar oavgort mot ett lag utan skickliga spelar hmmmm hur bra är ett sånt lag igentligen =/
Tyckte det va en 50/50 match.
 

Tänkte inte

Skrivet av  Sorry
alls på just matchen Holland spelade mot Sverige, om man tittar på hur de spelat innan och för i andra turneringar så är Holland klart bättre. Men, det är min åsikt och du får gärna ha din.:))
 

Jo jag

Skrivet av  Marie med Isak & Liam
Behåller så gärna min åsikt och respekterar din.
Det är ju Holland - Sverige matchen som vi diskuterat ju. och ska vi tala om alla matcher så är ju Hollan definitivt inte bra ändå Tjekien däremot spelar BRA fotboll och har gort det i alla matcher.
Ha det bra
Får man fråga vilka du tror vinner det hela ?
Jag tror på tjekien möjligtvis portugal.
 

Jag tror

Skrivet av  Sorry
att Portugal vinner, men man vet aldrig. Skönt att vi kan diskutera fast vi har olika åsikter!
 

vore ju himla trist

Skrivet av  Marie med Isak & Liam
om alla tyckte lika =)
då får väll jag hålla stenhårt på tjekien då så vi har något att diskutera framöver ;)
 

Artiklar från Familjeliv