Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Dåligt...

Skrivet av Lidas
...med inlägg här tycker jag! Vi får väl dra igång en disskusion om OS som är i antågande. Är Aten klara för detta evenemang? Är alla arenor färdigbyggda?
Man får ju hoppas för grekernas skull. Tycker att det ställs för stora krav på OS-arrangörerna. Varför kan man inte utnyttja gamla orter som redan haft OS? Där finns ju allt färdigt. Nä hysterin kring OS gynnar bara makthavarna i OS-kommiten tror jag. Vad handlar det om när ca 100 delegater ska åka världen runt för att se var det är lämpligt att lägga ett OS? Dom blir mutade upp över öronen och påverkade av staden för att dom ska lägga OS där. Det är ju vansinne! Låt oss komma tillbaka till tiden där utövarna tävlar på lika villkor för att mäta sin skicklighet i sin idrott. Ska ni kolla på OS i TV eller se det LIVE!!!!!
Svar på tråden: Dåligt...

vete tusan...

Skrivet av  Sara m T&F
om allt hinner bli klart i tid. Det kommer nog att se färdigt ut när tävlingarna börjar men hur mycket har dom slarvat med byggandet?
Skulle inte vilja vara där och tävla/titta på om några år....

Jag kommer att sitta framför tv:n och sluka all sändning. Det gör inte så mycket om det råknar regna några dagar under OS(här hemma)....
 

Artiklar från Familjeliv