Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

*ASG* Nu har jag nått pinsamheternas gräns!

Skrivet av Loppilej *håller tummarna för mig själv*
Jag satt för en stund sedan och lyssnade på radion i min nya mobil -jättekäck liten sak som jag köpte igår :-)

DÅ hör jag hur de på radion snackar bröllop....också räknar de plötsligt upp en massa saker man kan vinna om man ringer in och berättar om hur man friat/blivit friad till och kommer man fram har man en chans på 20 att vinna alla sakerna -blommor, klänning, ring, smoking och jag vet inte om det var nått mera...

Givetvis får pinsamma jag impulsen att lyfta luren och ringa -för jäklar vilken fest vi kommer kunna ha om DE kostnaderna försvinner!

Jajja, nu när jag varit så pinsam att jag i radion berättat om vårt fåniga *frieri* så VILL jag verkligen vinna grejorna -ÅH vad jag VILL vinna dem *suktar*

Så visst kan ni hålla tummarna för mig, den 17/5 så får man veta vem av 20st som vinner sakerna...
*S* Jag vill, jag vill, jag vill! :-)

*flinar* För er som inte lyssnar på Uppsala radion så kan jag berätta att vi har varit tilsammans i 13år, har fyra gemensamma barn och har de senaste TOLV åren planerat att gifta oss....
Och anledningen till att vi blev så seriösa att vi kom till skott är helt enkelt att jag satt och surfade runt på bröllopssajter och surade ihop för att vi inte fått fingrarna ur och gift oss ännu....
Ett par dagar senare sade min *romantiske* karl: Jamen nu GÖR vi det, vilken dag tycker du? =)
-och på den vägen är det *ler*
Svar på tråden: *ASG* Nu har jag nått pinsamheternas gräns!

*fniss* hoppas verkligen att

Skrivet av  elle
ni vinner, det blir ju en slant över då.
Håller tummarna i morgon, börjar nog redan i dag.
Kram på dig
 

Ja, det vore SÅ kul!

Skrivet av  Loppilej *håller tummarna för mig själv*
Hi, hi nu vill jag att tiden ska gå fort så jag får veta :-)

Kram! =)
 

Glöm inte att

Skrivet av  elle
meddela i morgon. Finns kanske ingen risk att du skulle glömma det =0).
Kramis
 

håller...

Skrivet av  Myzan med Vincent 5/1
alla tummar jag hittar!
förväntar mig rapport på denna sida så fort du vet ;)
kramar från oss
 

Artiklar från Familjeliv